مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

توزیع 6 هزار بسته معیشتی درقالب «تبریکات مهدوی» بین کارگران فصلی

به همت اداره اوقاف و امور خیریه شهرری صورت گرفت؛

6 هزار بسته معیشتی در قالب طرح «تبریکات مهدوی» به همت اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ری بین کارگران فرصلی توزیع شد.

همزمان با اعیاد شعبانیه و فرا رسیدن سال جدید مراسم اهدای بیش از 6 هزار بسته «تبریکات مهدوی» در قالب رزمایش کمک مومنانه به همت اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ری بین نیازمندان و کارگران فصلی در آستان مقدس امامزدادگان ابراهیم(ع) و اسماعیل(ع) توزیع شد.

بر اساس این گزارش، حجت الاسلام سیدمحمد سیدی رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرری، در حاشیه این برنامه با حضور در جمع خبرنگاران به تبیین اهداف اجرای این رزمایش پرداخت و اظهار داشت: امروز شاهد اجرای نهمین مرحله از طرح « تبریکات مهدوی» هستیم.

وی افزود: در این مرحله با کمک خیران توانستیم قریب به 6 هزار بسته معیشتی و پگ های بهداشتی تهیه و در طول یک هفته بین نیازمندان توزیع کنیم.

رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرری با بیان اینکه بسته های معیشتی تهیه شده در میان کارگران فصلی این شهرستان توزیع می شود، ابراز کرد: این بسته ها بین کارگرانی که هر روز در میادین سطح شهر در انتظار کار می نشینند تا بتوانند کاری پیدا کنند و با درآمد آن نیازهای روزانه خود و خانواده را تهیه کنند، توزیع می شود.

حجت الاسلام سیدی با اشاره به اینکه این کمک ها از محل موقوفات شهرستان ری تحت عنوان «تبریکات مهدوی» تهیه شده است، گفت: ارزش هر بسته 400 هزار تومان بوده که شامل بسته های بهداشتی چون مواد ضد عفونی کننده و خوراکی مانند روغن، برنج و … است؛ البته در کنار این بسته، پگ فرهنگی شامل جزوه ای درخصوص وجود مقدس حضرت بقیه الله العظم(عج) نیز آماده و به جامعه هدف تقدیم شد.

وی در بخش دیگر به برنامه های سال تحویل در اماکن و بقاع متبرکه شهرستان ری اشاره و عنوان کرد: برنامه سال تحویل با عنوان طرح آرامش بهاری در امامزادگان و بقاع متبرک شهرستان ری به صورت حضوری و با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی برگزار می شود.

رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرری در پایان خاطرنشان کرد: برنامه های نیمه شعبان نیز، برنامه های متنوعی است که شامل راه اندازی کاروان های شادی، برگزاری برنامه های شاد در بقاع متبرکه، و .. می شود.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه