مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

شهرداری تهران سلامت مردم کهریزک را فدای سود آوری کرده است

بخشدار کهریزک گفت: علی‌رغم عوارض و آسیب‌‌های اجتماعی و زیست ‌محیطی آرادکوه بر ساکنان منطقه متأسفانه شهرداری تهران تحت ‌تأثیر معیارهای سودآوری مشکلات بسیاری را ایجاد کرده است.

امین بابایی در حاشیه بازدید از مجتمع پردازش و بازیافت زباله آرادکوه با اشاره به تولید روزانه 400 مترمکعب شیرابه مجتمع پردازش و بازیافت زباله آرادکوه اظهار داشت: این موضوع برای سالیان متوالی است که معضلات فراوانی را برای شهر کهریزک و مردم این منطقه ایجاد کرده است.

وی بیان کرد: انتشار بوی نامطبوع و گاز مِتان، حضور سگ‌های ولگرد، نفوذ شیرآبه‌های ناشی از زباله‌ها به خاک، حضور اتباع بیگانه و افزایش کلونی‌ها تنها گوشه‌ای از معضلات آرادکوه برای ساکنان بخش کهریزک است که به لحاظ بار روانی اثرات نامطلوبی را برای شهروندان این بخش به همراه داشته است.

بخشدار کهریزک افزود: علی‌رغم عوارض و آسیب‌‌های اجتماعی و زیست‌محیطی آرادکوه بر ساکنان منطقه، متأسفانه شهرداری تهران تحت ‌تأثیر معیارهای سودآوری این موارد را نادیده گرفته و مشکلات بسیاری را ایجاد کرده است.

بابایی تصریح کرد: مجتمع پردازش و بازیافت زباله آرادکوه هیچ عایدی برای مردم بخش کهریزک ندارد و این مردم نباید تاوان زباله‌های کلانشهر تهران را بدهند.

وی همچنین در پایان خاطرنشان کرد: نحوه عملکرد آرادکوه به ویژه در حوزه ساخت ‌‎و سازهای صورت گرفته نیز باید تعیین تکلیف شود و نسبت به اخذ مجوز پایان کار با توجه به اینکه در حوزه حریم شهر کهریزک است، اقدامات لازم صورت پذیرد.

 

منبع خبرگزاری تسنیم
عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.