مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

دیدار سردار فدوی با خانواده شهید زمانی نیا و رستگار در شهرری

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با حضور در شهرری با خانواده شهیدان «زمانی نیا» و «رستگار» دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری ،سردار علی فدوی چهارشنبه و در حالی که توسط سردار ذوالقدر، فرمانده سپاه سیدالشهدا (ع) استان تهران و جمعی دیگر از فرماندهان نواحی سپاه در این استان همراهی می‌شد، با خانواده شهیدان «وحید زمانی نیا» و «حراج کاظم رستگار» دیدار کرد.

جانشین فرمانده کل سپاه در این دیدارها شهدا را سند افتخار ملت ایران دانست و افزود: امروز آسایش و امنیتی که داریم، را مرهون شهدا و جانفشانی‌های آن‌ها هستیم.

بر اساس این گزارش، شهید وحید زمانی‌نیا تازه‌دامادی بود که با ۲۷ سال سن، چهار سال در دفاع از حرم شرکت کرد و دو سال هم محافظ سردار شهید «حاج قاسم سلیمانی» بود و سرانجام به همراه سردار دل‌ها در ۱۳ دی‌ماه سال گذشته به شهادت رسید.

شهید «حاج کاظم رستگار» فرمانده اسبق لشگر ۱۰ سیدالشهدا (ع) پس از حضور مداوم در جبهه در جریان عملیات «بدر»، روز پنجشنبه ۲۵ اسفند ماه ۱۳۶۳ هنگام اذان ظهر در شرق دجله در حال شناسایی منطقه، همراه چند نفر از فرماندهان تیپ سیدالشهدا (ع) به درجه رفیع شهادت نائل شد و پیکر این فرمانده شهید بعد از ۱۳ سال همچون سید و سالار شهیدان، قطعه قطعه به وطن بازگشت.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه