مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

۱۵ تن مرغ با قیمت مصوب در ۲۰ نقطه از شهرستان ری توزیع شد

رئیس اتاق اصناف شهرستان ری با تأکید بر نظارت مستمر بر فعالیت واحد‌های صنفی از توزیع ۱۵ تن مرغ با قیمت مصوب در ۲۰ نقطه از شهرستان ری خبر داد.

لطف الله ستاره رئیس اتاق اصناف شهرستان ری ، با اشاره به توزیع مرغ با قیمت مصوب اظهار کرد: با توجه به افزایش نرخ مرغ در سراسر کشور اتاق اصناف شهرستان ری با همکاری اتحادیه پرنده و ماهی شهرستان اقدام به توزیع ۱۵ تن مرغ در ۲۰ نقطه از شهرستان کرد.

وی گفت: از ابتدای امسال تاکنون میزان قابل توجهی کالاهای اساسی شامل روغن، شکر، مرغ منجمد و گرم، گوشت منجمد، تخم مرغ و غیره در سطح شهرستان ری توزیع شده است و توزیع مرغ با قیمت مصوب در روزهای آتی نیز تحت نظر اتحادیه مربوطه و بازرسان اتاق اصناف شهرستان ری ادامه خواهد داشت.

رئیس اتاق اصناف شهرستان ری با اشاره به دغدغه مردم برای نظارت بیشتر تأکید کرد: به منظور جلوگیری از گران‌فروشی از ساعات ابتدایی روز بازرسان با مراجعه به واحد‌های عرضه کننده روند فروش و قیمت ها را رصد کردند که در این خصوص ۴ واحد صنفی به دلیل گران‌فروشی مرغ دولتی جریمه شدند.

ستاره تصریح کرد: بازرسی بر نحوه جذب و توزیع به شکل مستمر انجام می‌شود که ارائه کالاهای ضروری با قیمت مصوب تا پایان سال ادامه دارد و از لحاظ توزیع کالا در سطح شهرستان ری مشکلی وجود ندارد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: آرامش بازار و ایجاد اطمینان به مصرف کنندگان از مهم‌ترین اولویت‌های اتاق اصناف است و در این راستا با متخلفان کم‌فروش یا گران‌فروش علاوه‌ بر جریمه نقدی برخورد قانونی نیز می‌شود.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه