مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

اولین سالگرد فرمانده شهید اصغر پاشاپور درفرهنگسرای بهمن برگزار شد+فیلم

اولین مراسم سالگرد فرمانده شهید مدافع حرم اصغر پاشاپور عصر روز چهارشنبه همزمان با وفات ام البنین سلام الله علیه وطی مراسم تجلیل از مادران شهدا در فرهنگسرای بهمن برگزار شد

 به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری ،مراسم اولین سالگرد شهید مدافع حرم حاج اصغر پاشاپور عصر روز چهارشنبه مصادف با روز وفات ام البنین سلام الله علیها و با حضور خانواده شهدا، سردار حسین اشتری فرمانده ناجا، سردار فلاح زاده معاون هماهنگ کننده  سپاه پاسداران و خادمیاران رضوی منطقه ١٢ و ١٤ در فرهنگسرای بهمن برگزار شد.
شهید پاشاپور از یاران نزدیک سردار دلها بود که یک ماه بعد از شهادت ایشان در حلب توسط تروریست‌های تکفیری به شهادت رسید. پیکر مطهر او که توسط تروریست‌های تکفیری ربوده و سر از بدنش جدا شده بود، پنجم اسفند ماه ۹۸ به کشور بازگشت.
در این مراسم پس از قرائت قرآن و سخنرانی سردار اشتری ، حین شعرخوانیِ صابر خراسانی ؛ خادمیاران رضوی با اسپند و پرچم های متبرک اهل بیت بر روی صحنه آمدند و حال و هوای شهداییِ مجلس را معطر به شمیم امام مهربانیها نمودند و یاد شهدا را در چهارشنبه امام رضایی گرامی داشتند.
مراسم فوق با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین علیرضا پناهیان و مداحی حاج مهدی رسولی ادامه و با تجلیل و اهدای یادبود و هدایای متبرک رضوی به خانواده های شهدا خاتمه یافت.

 

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه