مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

کشف300 کیلوگرم ماهی حرام گوشت در شهرری

رئیس دامپزشکی شهرستان ری از کشف و معدوم‌سازی ۳۰۰ کیلوگرم ماهی حرام گوشت در شهرستان ری به دلیل شرایط ارگانولیپتیکی نامناسب خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری ،محمد جعفرپور در گفتگو با خیرنگاران با اشاره به کشف مقادیر زیادی ماهی حرام گوشت اظهار داشت: با توجه به گزارش واصله مردمی مبنی بر فروش ماهی حرام گوشت در یکی از مغازه‌های سطح شهرستان اکیپ نظارت بر بهداشت عمومی بلافاصله در محل حاضر شد و مقدار 300 کیلوگرم ماهی حرام گوشت از این واحد فروش کشف شد.

وی افزود: این ماهی‌ها به دلیل شرایط ارگانولیپتیکی نامناسب ضبط و سپس با انتقال به کوره لاشه سوز معدوم‌سازی شد.

رئیس دامپزشکی شهرستان ری در ادامه گفت: بخشی از بازیدهای روزانه واحد نظارت اداره دامپزشکی شهرستان ری پیرو گزارش‌های واصله از سوی مردم با رویکرد رعایت موازین بهداشتی و عرضه اقلام بهداشتی صورت می‌گیرد.

جعفرپور تصریح کرد: متأسفانه برخی افراد سودجو با توجه به قیمت کمتر ماهیان حرام گوشت نسبت به سایر ماهیان و همچنین نبود امکان شناسایی آن‌ها پس از تکه کردن یا جداسازی پوست برای عموم مردم اقدام به عرضه و فروش آن‌ها در مراکز غیرمجاز می‌کنند.

رئیس اداره دامپزشکی شهرستان ری در پایان خاطرنشان کرد: از شهروندان خواستاریم در صورت مشاهده فرآورده‌های خام دامی غیربهداشتی مراتب را بلافاصله به اداره دامپزشکی شهرستان ری جهت رسیدگی به موضوع اطلاع‌رسانی دهند.

 

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.