مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

کشف 94 کیلو تریاک در باقرشهر

94کیلو و 100گرم تریاک در محله باقر شهر تهران کشف شد.

به گزارش پایگاه خبری وتحلیلی انعکاس ری، سرهنگ ” عبدالوهاب حسنوند” بیان داشت: در پی دریافت خبری مبنی بر اینکه یکی از سوداگران مرگ ضمن تهیه مقادیر فراوانی مواد مخدر و پنهان کردن آن در مخفیگاهشان به خرده فروشی موادمخدر می پردازد، بررسی موضوع در اختیار تیمی از ماموران پایگاه هفتم پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران قرار گرفت.

وی عنوان کرد: بررسی های اولیه پلیسی نشان از این داشت مخفیگاه متهم یک ساختمان قدیمی مسکونی در چهارطبقه در محله باقر شهر تهران بوده و قاچاقچیان حرفه ای موادمخدر در استان های جنوبی کشور مواد مخدر را از قاچاقچیان مرزی کشور تهیه و آن را به شهر تهران انتقال و تحویل وی می دهند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ ابراز داشت: در ادامه تحقیقات پلیسی مشخص شد که متهم اخیر مقدار فراوانی تریاک از قاچاقچیان تحویل گرفته اند و درصدد توزیع عمده آن در سطح شهر تهران هستند که نتیجه تحقیقات انجام شده در اختیار مراجع قضائی قرار گرفت و دستور بازرسی از مخفیگاه متهمان و دستگیری آنان اخذ شد.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه مخفیگاه متهمان تحت مراقبت های ویژه پلیسی قرار گرفت، افزود: با هماهنگی های قضائی روز گذشته تیم عملیات پایگاه هفتم پلیس مبارزه با مواد مخدر به مخفیگاه متهم اعزام و موفق شدند در یک عملیات پلیسی متهم را دستگیر و در بازرسی از کمد دیواری منزل متهم 94 کیلو و 100 گرم تریاک و یک دستگاه ترازوی دیجیتال کشف کنند.

سرهنگ حسنوند خاطر نشان کرد: متهم پس از انتقال به پایگاه هفتم پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ به بزه انتسابی اعتراف و در اختیار مراجع قضائی قرار گرفت.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.