مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

شرایط آمار فوتی‌های کرونا در تهران شبیه اردیبهشت ماه است

مدیر عامل سازمان بهشت زهرا (س) با بیان اینکه شرایط آمار جان باختگان ناشی از کرونا در تهران دقیقاً شبیه اردیبهشت ماه است، گفت: بخشی از رعایت پروتکل ها به شهروندان و بخشی نیز به نهادها و مسئولان ذیربط و جلوگیری از آزادسازیهای بی رویه باز می گردد.

سعید خال روز دوشنبه به خبرنگاران گفت: شرایط کرونا شکننده است مردم فریب آمار را نخورند، در صورت کوچکترین غفلت و بی توجهی به دستورالعمل های بهداشتی به شرایط  سخت و بحرانی آبانماه ٩٩ باز خواهیم گشت.

وی با تاکید بر ادامه روند رعایت پروتکل ها و محدویت ها خاطرنشان کرد: در صورت کوچترین غفلت از طرف مردم خدای ناکرده به شرایط سخت باز خواهیم گشت لذا بایستی رعایت پروتکل های بهداشتی همچنان در دستور کار قرار گیرد.

وی شرایط و اوضاع فعلی تهران را شکننده خواند و اضافه کرد: نباید از یک سوراخ دوبار گزیده شویم و بر تمامی مسئولان و دست اندرکاران و نهادهای مختلف است که تا شرایط اطمینان بخش، رعایت پروتکل های بهداشتی را جدی گرفته و محدودیت ها را رعایت کنند.

خال یادآور شد: توصیه ما به شهروندان همچنان رعایت فاصله گذاری اجتماعی و زدن ماسک و رعایت توصیه های ستاد ملی کرونا است و تاکید می کنیم که نباید با شنیدن آمارهای کاهشی که می تواند موقتی باشد دچار بی تفاوتی نسبت به رعایت دستورالعمل ها شویم و جدی بودن خطر را فراموش کنیم.

بهشت زهرا (س) بزرگترین آرامستان ایران است که در جنوب تهران واقع شده است، فعالیت این آرامگاه رسماً در سال ۱۳۴۹ خورشیدی آغاز و این آرامستان ابتدا ۳۱۴ هکتار وسعت داشت که در سال ۱۳۷۶ بخش شمالی به مساحت ۱۱۰ هکتار و در سال ۱۳۸۷ بخش شرقی به مساحت ۱۶۰ هکتار خریداری و به آن اضافه شد.

بهشت زهرا (س) در حال حاضر یک میلیون و ۳۰۰ هزار نفر را در خود جای داده است و روزانه به امور ۱۵۰ تا ۲۰۰ نفر از اموات رسیدگی می کند.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه