مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

فرماندار ری: بالا بردن مشارکت سیاسی وظیفه همه نهادها، احزاب، نخبگان و دستگاه های اجرایی است

حسین توکلی کِجانی گفت :تا انتخابات خرداد ماه ۱۴۰۰ همه نهادهای تاثیرگذار و دستگاه های اجرایی با فعالیت و خدمات‌دهی به مردم و همچنین احزاب شهرستان ری با هدفگذاری وظیفه دارند تا زمینه افزایش مشارکت سیاسی مردم رافراهم کنند زیرا مشارکت حداکثری در انتخابات اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را در عرصه بین المللی بهمراه دارد.

حسین توکلی کجانی معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری در نشست با سازمان معلمان ایران گفت:

رویکرد فرمانداری ویژه شهرستان ری تعامل و همکاری با تمامی احزاب سیاسی است که در این خصوص علی رغم محدودیت های کرونایی سلسله نشست های با احزاب کماکان بصورت مستمر در محل فرمانداری برگزار میشود.

شهرستان ری در دوره های مختلف تاریخی در عرصه های مختلف نقش آفرین بوده و از دیرباز تا کنون در حوزه سیاسی در کنار داشتن ظرفیت های بالا تاثیرگذاری لازم را در این عرصه داشته و دارد.

احزاب در نظارت بر امور کشور و ایجاد زمینه های افزایش اقتدار ملی ، شفافیت و پیشگیری از فساد اثرگذار هستند که جزو مطالبات جدی مردم در حال حاضر است البته تقویت احزاب نیز منجر به تحقق منشور سیاسی مورد نظر دولت تدبیر و امید میشود.

تا انتخابات خرداد ماه ۱۴۰۰ همه نهادهای تاثیرگذار و دستگاه های اجرایی با فعالیت و خدمات‌دهی به مردم و همچنین احزاب شهرستان ری با هدفگذاری وظیفه دارند تا زمینه افزایش مشارکت سیاسی مردم رافراهم کنند زیرا مشارکت حداکثری در انتخابات اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را در عرصه بین المللی بهمراه دارد. در این نشست به برخی اقدامات دولت در خصوص قشر معلمان و مشکلات صنفی و مدیریتی در حوزه آموزش و پرورش پرداخته شد.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه