مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

کشف ۲۰۰ تن تنباکوی قاچاق و تقلبی در روستای گلحصار

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران گفت: ۲۰۰ تن تنباکوی قاچاق و تقلبی به مبلغ ۱۴۰ میلیارد تومان در جنوب تهران کشف شد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری، سرهنگ کارآگاه “علی ولیپور گودرزی” روز سه شنبه در این باره گفت: با دریافت خبری مبنی بر دپوی و جمع آوری تنباکوی قاچاق در کارگاهی در روستای گل حصار و توزیع آن با برندهای معتبر به بازار مصرف بررسی موضوع در اختیار تیمی از کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی تهران قرار گرفت.

وی بیان داشت: در گام اول تحقیقات پلیسی نشانی دقیق کارگاه و هویت مالک یا مالکان کارگاه شناسایی شد و مشخص شد دو مرد با همکاری یکدیگر مقدار فراوانی تنباکوی قاچاق وارد کارگاه کرده اند و سپس با بسته بندی های جدید به نام شرکت های برند، تنباکوهای تقلبی را در بازار مصرف توزیع می کنند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه نتیجه تحقیقات انجام شده به مرجع قضائی منعکس شد، افزود: دستور دستگیری متهمان و بازرسی از داخل کارگاه اخذ و تیمی از کارآگاهان به نشانی اعلامی اعزام و ضمن دستگیری هر دو متهم موفق شدند ۲۰۰ تن تنباکوی قاچاق و تقلبی کشف کنند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تصریح کرد: بازجوئی های اولیه نشان از این داشت، متهمان با مراجعه به کشورهای همسایه و تهیه تنباکوی ضایعاتی در ابتدا تنباکوهای ضایعاتی را با برچسب تنباکوی اورجینال به صورت قاچاق وارد کشور کرده و پس از انتقال محموله به داخل کارگاه و اضافه کردن انواع انسانس ها، تنباکوهای قاچاق و تقلبی را با بسته بندی جدید با نام شرکت های برند به قیمتی ۷۰۰ برابر قیمتی واقعی به قهوه خانه ها می فروختند.

گودرزی با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش تنباکوهای کشف شده را ۱۴۰ میلیارد تومان برآورد کرده اند، گفت: به علت حجم بالای تنباکوهای کشف شده ، این اموال در محل کارگاه پلمب و با دستور قضائی تحویل امین شد.

وی اضافه کرد: هر دو متهم پس از تکمیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به تعزیرات حکومتی شهرستان ری معرفی شدند.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.