مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

ابقای خلیل آبادی در ریاست شورای شهرستان ری

حسن خلیل آبادی در آخرین سال پنجمین دوره شورای اسلامی شهرستان ری و برای چهارمین بار متوالی به عنوان ریاست این شورا انتخاب و در این سمت ابقاء شد.

حسن خلیل آبادی رئیس شورای اسلامی شهرستان ری عصر امروز در پنجاه و سومین جلسه این شورا ضمن گرامیداشت نام و یاد شهدای هشت سال دفاع مقدس اظهار کرد: در دوران دفاع مقدس آنچه باید مورد توجه قرار دهیم این است که مورد تهاجم کشوری بیگانه قرار گرفتیم و زمانی که مورد حمله واقع شدیم، وسایل نظامی ما دچار کمبود و بحران بود اما با رهبری و تدابیر حضرت امام خمینی(ره) و بسیج تمام مردم برای دفاع از کشور خسارت کمتری متوجه شدیم.

وی افزود: با جانفشانی شهدا، ایثارگران و رزمندگان، در طول ۲۰۰ سال گذشته اولین جنگی بود که هیچ قسمتی از خاک کشورمان از دست نرفت و از نظر تاریخی و سیاسی بدون طرفداری از جمهوری اسلامی، پیروز این میدان بودیم و دستاوردها و توانمندی‌هایی نیز کسب کردیم.

رئیس شورای اسلامی شهرستان ری با تأکید براینکه همه باید قدرشناس مدافعان کشور باشیم، ادامه داد: کسی که خود را مدیون را شهدا بداند بامعرفت است لذا باید با روش‌های مختلف و برگزاری مراسمات ویژه جنبه واقعی ایثارگری را گرامی بداریم و این فرهنگ را در جامعه ترویج دهیم.

آموزش و پرورش باید مسئله اول کشور باشد

خلیل آبادی در ادامه ضمن تبریک آغاز سال تحصیلی بیان کرد: راه توسعه کشور از طریق آموزش و پرورش است لذا مسائل مربوط به آموزش و پرورش باید اولویت باشد و به عنوان مسئله اول کشور مورد توجه قرار بگیرد چرا که همه انواع مشکلات به نوعی مربوط به موضوع فرهنگ و تربیت است.

وی با اشاره به آموزش در بستر فضای مجازی ابراز کرد: کرونا باعث شده است تا فضای مجازی توسعه پیدا کند لذا باتوجه به شرایطی که در آن قرار داریم باید سعی کنیم از این ظرفیت استفاده بهینه انجام بگیرد و جنبه‌های مثبت فضای مجازی گسترش پیدا کند.

رئیس شورای اسلامی شهرستان ری با اشاره به روز جهانی گردشگری تصریح کرد: ری مقصد گردشگری بوده است اما تنها چیزی که در ری بهاء داده نشده، موضوع گردشگری و جذب توریسم است.

خلیل آبادی با تأکید بر حفظ آثار تاریخی و باستانی اضافه کرد: بسیاری از کاروانسراهای بخش فشافویه مورد بی‌توجهی قرار گرفته و متروکه شده است در حالی که مرمت و رسیدگی به اینگونه آثار می‌تواند صنعت گردشگری را در منطقه تقویت کند.

برگزاری انتخابات هیأت رئیسه شورای شهرستان 

در این جلسه و در پایان سومین سال از پنجمین دوره شورای اسلامی، انتخابات هیأت رئیسه برای سال چهارم شورا انجام شد و حسن خلیل آبادی با آرا اجماع حضار به عنوان ریاست شورای شهرستان انتخاب و در این سمت ابقاء شد.

همچنین امیر هادی نژاد به‌ عنوان نایب رئیس و مریم باقری و مهدی مهدوی به عنوان منشی انتخاب شدند و عباس رضازاده نیز در سال آخر شورای پنجم و برای چهارمین سال متوالی به عنوان خزانه دار شورا انتخاب و فعالیت خود را در این سمت ادامه می‌دهد.

در بخش دیگری از جلسه مسؤولان آموزش و پرورش بخش‌های کهریزک و فشافویه به بیان چالش و فرصت‌های این حوزه پرداختند و باتوجه به آغاز فصل تعلیم و تربیت در رابطه با بحث آموزش حضوری در فضای مدارس همچنین آموزش در فضای مجازی و مشکلات پیرامون آن مطالبی بیان کردند.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.