مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

دانش‌آموزان نیازمند کهریزکی صاحب تبلت شدند

رییس کمیته امداد امام (ره) کهریزک از توابع شهرستان ری گفت: رزمایش ایران همدل – شور عاطفه‌ها همزمان با بازگشایی مدارس از سوی کمیته امداد امام خمینی (ره) کهریزک برای تامین مایحتاج تحصیلی دانش آموزان اغاز شد و در این راستا ۴۰ دانش‌آموز نیازمند تحت حمایت این نهاد صاحب تبلت شدند.

یدالله صفری اظهار داشت: در راستای اجرای رزمایش ایران همدل – شور عاطفه با هماهنگی خیرین، تعداد ۴۰ دانش آموز نیازمند تحت حمایت کمیته امداد کهریزک دارای تبلت و لوازم التحریر شدند و به کمک خیرین به هر دانش آموز علاوه بر تبلت و لوازم التحریر مبلغ ۲۶۰ هزار تومان کارت هدیه تحویل شد.

وی افزود: با توجه به شرایط کنونی مدارس هماهنگی جهت تهیه وسایل آموزشی الکترونیکی با خیرین صورت گرفت که ۴۰ نفر از دانش آموزان صاحب تبلت شدند و تلاش برای تهیه برای مابقی دانش آموزان ادامه دارد.

رییس کمیته امداد امام (ره) کهریزک از توابع شهرستان ری خاطرنشان کرد: ارزش هر سبد تحصیلی دانش آموزان ۴/۵ میلیون تومان است که مجموعا بالغ بر ۱۸۰ میلیون تومان خیرین کمک کردند.

به گفته صفری، رزمایش ایران همدل – شور عاطفه‌ها همزمان با بازگشایی مدارس از سوی کمیته امداد امام خمینی (ره) کهریزک برای تامین مایحتاج تحصیلی دانش آموزان از جمله تبلت، دراین شهر از تاریخ ۲۲ شهریور تا ۱۱ مهرماه اجرا می‌شود.

بخش کهریزک از توابع شهرستان ری، از شمال به بهشت زهرا (س)، از غرب به اتوبان تهران قم، از شرق به باقر شهر و از جنوب به شهر حسن آباد فشافویه محصور و در فاصله ۱۳ کیلومتری شهرستان ری واقع است.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه