مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

سوزاندن پسماندهای صنعتی مشکل محیط زیست فشافویه شهرری است

رییس اداره حفاظت از محیط زیست شهرستان ری گفت: سوزاندن پسماندهای صنعتی توسط عوامل برخی صنایع مستقر در شهرک صنعتی شمس آباد، سوزاندان لاستیک کامیون‌های سنگین و کابل‌های برق عمده ترین مشکل محیط زیست بخش فشافویه این شهرستان است.

زهره عبادتی روز شنبه در حاشیه راه اندازی دفتر حفاظت از محیط زیست حسن آباد فشافویه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار اظهار امیدواری کرد: با راه‌اندازی این دفتر تا حدود زیادی از مشکلات زیست محیطی این منطقه از جمله پسماندسوزی کاهش می یابد.

این مسئول خاطرنشان کرد: این دفتر به خاطر گستردگی این حوزه، وجود انواع واحدهای تولیدی در شهرک صنعتی شمس آباد و همچنین فرودگاه امام خمینی (ره) امروز /شنبه/ راه‌اندازی شد.

وی با بیان اینکه حضور و پایش مستمر کارشناسان اداره حفاظت از محیط زیست در حسن آباد فشافویه می تواند جلوی بسیاری از تخلفان زیست محیطی را بگیرد، عنوان کرد: سوزاندن پسماندهای صنعتی، لاستیک کامیون و کابل های برق بخشی از مشکلات زیست محیط این بخش است که حضور مستمر محیط بانان می تواند تا حد زیادی جلوی این کارهای را بگیرد.

عبادتی ادامه داد: دفتر نمایندگی محیط زیست بخش حسن آباد فشافویه در حال حاضر در بخشداری این منطقه راه اندازی شده است و به مرور امکانات مختلف و ساختمان مناسب نیز برای آن تهیه خواهد شد.

این مسئول اضافه کرد: ایجاد دفتر نمایندگی حفاظت از محیط زیست یکی از ضروریات این بخش بود که با همکاری فرمانداری ویژه شهرستان ری و بخشداری فشافویه به سرانجام رسید.

عبادتی یادآور شد: معظلات زیست محیطی حسن آباد فشافویه عمدتا مواردی هستند که از مناطق دیگر استان تهران به این بخش تحمیل می شود، دفتر نمایندگی محیط زیست می تواند تا حد زیادی جلوی اینگونه اقدامات را بیش از گذشته کمتر کند.

حسن آباد فشافویه از توابع شهرستان ری متشکل از ۳۷ روستا و با ۷۰ هزار نفر جمعیت در ۳۰ کیلومتری جنوب شهرری و در مسیر جاده قدیم تهران – قم قرار دارد.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه