مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

تحقق مشارکت حداکثری در انتخابات رویکرد مجموعه شهرستان ری

حسین توکلی کجانی فرماندار و رئیس هیات اجرایی انتخابات شهرستان ری گفت: با توجه به اینکه شهرستان ری حوزه انتخابیه فرعی تهران است هیات های اجرایی انتخابات در شهرری و 4 بخش کهریزک، خاوران، قلعه نو و فشافویه تشکیل شد و نگاه هیات های اجرایی شهرستان ری برگزاری انتخاباتی سالم و پرشور است.
معاون استاندار تهران افزود: مجموعه فرمانداری ویژه شهرستان ری با رویکرد تحقق مشارکت حداکثری و برگزاری انتخابات پرشور همراه با سلامت و امنیت کامل، اقدامات خوبی را در حوزه های مختلف انجام داده است.
رئیس هیات اجرایی انتخابات شهرستان ری بیان داشت: با تعامل و همدلی هیات های اجرایی تمامی شعب اخذ رای بهمراه نمایندگان فرماندار و اعضای شعب مشخص شده و آموزش های لازم که از اولویت های امور اجرایی انتخابات شهرستان ری می باشد را فرا گرفته اند.
فرماندار ویژه شهرستان ری تصریح کرد: یکی از اقدامات خوبی که برای برگزاری هرچه بهتر انمتخابات اسفند ماه صورت گرفته است برگزاری آزمون پس از پایان جلسات آموزشی برای نمایندگان فرماندار و اعضای شعب اخذ رای است که امکان ظرفیت سنجی شعب اخذ رای را فراهم می کند.
معاون استاندار تهران افزود: امنیت انتخابات بسیار حائز اهمیت است و در این راستا هماهنگی های لازم با نیروهای نظامی و انتظامی شهرستان ری صورت گرفته و تمهیدات لازم در نظر گرفته شده است.
حسین توکلی کجانی گفت: مشارکت سیاسی از دیگر اولویت های شهرستان ری می باشد که در این خصوص نیز جلسات متعددی با هدف ایجاد وحدت و همدلی با احزاب، تشکل ها و سازمان های مردم نهاد برگزار شده است.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه