مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

سمن ها در رفع آسیب های اجتماعی موثر هستند

حسین توکلی کجانی معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری در آئین افتتاح دفتر احزاب شهرستان ری گفت: کار مشارکتی در کشور همیشه جزو اولویت ها بوده است و احیای احزاب از اهداف مهم کشور بوده و هست.
معاون استاندار تهران افزود: کار گروهی و جمعی همیشه اثربخش است و بایستی کار جمعی بصورت یک فرهنگ در کشور نهادینه شود و آموزش کار گروهی بایستی در مدارس و فضاهای آموزشی صورت گیرد.
فرماندار ویژه شهرستان ری تصریح کرد: نگاه امام راحل (ره) حضور احزاب و سمن ها در عرصه های مختلف کشور بود و در شهرستان ری در گذشته احزاب و سمن های متعددی فعالیت میکردند و امروز بایستی بررسی شود علت عدم استقبال از تشکیل سمن چیست و موانع آن برطرف شود.
توکلی کجانی بیان داشت: سازمان های مردم نهاد بدلیل ارتباط مستمر و گسترده با اقشار مختلف جامعه، تاثیر بسزایی در رفع آسیب های اجتماعی دارند لذا بایستی ضمن حمایت و تقویت سمن ها، با تشکل ها و سازمان های مردم نهاد تعامل و همکاری شود.
معاون استاندار تهران افزود: رویکرد مجموعه شهرستان ری توجه و اهمیت به فعالیت سمن ها و تشکل هاست و امروز افتتاح دفتر احزاب شهرستان ری در دهه مبارک فجر، نشان از اهمیت سازمان های مردم نهاد و احزاب و تشکل ها در نگاه مدیریتی شهرستان ری دارد.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه