مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

پایگاه پلیس امنیت اقتصادی در شهرری افتتاح شد

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری ؛سردار ” حسین رحیمی ” در آیین افتتاح پایگاه پلیس امنیت اقتصادی در شهر ری با بیان اینکه با تلاش پلیس پایتخت در سال گذشته توفیقات بزرگی در حوزه‌های مبارزه با قاچاق کالا و ارز انجام شد که به عنوان نمونه می‌توان به برخورد با مافیایی که در حوزه معاملات ارزی فعالیت می‌کردند و قیمت ارز را در دست داشتند اشاره کرد، بیان داشت: پلیس امنیت اقتصادی اگر چه پلیسی نو پا می‌باشد، ولی از زمان تاسیس تا کنون اقدامات فاخر و بزرگی را از آن شاهد بوده ایم.

در این جلسه که امام جمعه موقت، شهردار، بخشدار و دیگر مسئولان شهر ری حضور داشتند سردار رحیمی، افزود: پلیس امنیت اقتصادی در برهه‌ای که با مفاسد اقتصادی مواجهه بودیم بسیار قدرتمند و مقتدرانه ظاهر شد.

رئیس پلیس پایتخت با اشاره به اینکه پلیس امنیت اقتصادی در حوزه‌های مبارزه با مفاسد اقتصادی، فرار مالیاتی، قاچاق کالا و ارز با رویکرد جدید وارد عرصه شده است عنوان داشت:قاچاق کالا بدون شک لطمه شدیدی به اقتصاد و رونق تولید خواهد زد که لازم است در این حوزه با قدرت و قوت وارد شده و با این معضل مقابله کرد و راه‌های ورود و توزیع آن را بست.

خدمت به مردم بزرگترین ضربه به آمریکاست

این مقام ارشد انتظامی خاطر نشان کرد، امروز بزرگترین مقابله، مبارزه و ضربه‌ای که می‌شود به آمریکا وارد کرد در واقع خدمت کردن به مردم است و در حوزه اقتصادی هم این خدمت با تولید اجناس با کیفیت و مرغوب به منصه ظهور خواهد رسید.
وی افزود: امروز دشمن برای ضربه زدن به اسلام و انقلاب و ایران اسلامی با همه وجود پای کار امده است از این رو با کار و تلاش مضاعف در همه عرصه‌های اقتصادی، اجتماعی، سیاسی، فرهنگی و … نباید اجازه داد که به مقاصد شوم خود دست پیدا کنند.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.