مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب
افتتاح سه طرح عمرانی در شهرستان ری با اعتبار نزدیک به 100 میلیارد تومان

سه پروژه با اعتبار نزدیک به 100 میلیارد تومان در ری افتتاح شد

به گزارش پایگاه خبری وتحلیلی انعکاس ری ،3طرح  صنعتی، تولیدی و کشاورزی با اعتبار ۹۶ میلیارد تومان همزمان با پنجمین روز از ایام الله دهه فجر با حضور معاون اقتصادی استانداری تهران، فرماندار ویژه شهرستان ری و جمعی دیگر از مسئولان در حوزه اقتصادی مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

فرماندار ری در حاشیه افتتاح این طرح ها در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ۱۴۶ طرح در ایام الله دهه فجر در شهرستان ری افتتاح میت شود که به موجب آن یک هزار و ۱۲۶ نفر مشغول به فعالیت می‌شوند.

وی خاطر نشان کرد: کارخانه  تولید پوشاک در بخش کهریزک با اعتبار ۵۰ میلیارد تومان و مساحت یک هزارو ۲۰۰ متر مربع و اشتغالزایی برای ۱۸۰ نفر به بهره برداری رسید.

توکلی افزود: کارخانه بسته بندی انواع چای و دمنوش در حوزه جهاد کشاورزی با اعتبار بخش خصوصی ۶ میلیارد تومان و ایجاد اشتغال مستقیم و غیرمستقیم برای ۷۵ نفر افتتاح شد.

این مسئول ادامه داد: کارخانه ساخت لیفتراک و جک پالت با اعتباری بالغ بر ۴۰ میلیارد تومان در مساحت هشت هزار متر مربع با سرمایه گذاری بخش خصوصی و اشتغال ۸۰ نفر به بهره برداری رسید.

معاون اقتصادی استاندار تهران نیز در حاشیه افتتاح کارخانه بسته بندی چای در جمع خبرنگاران اظهار داشت: توانایی فرآوری این کارخانه حدود یک هزار و ۴۰۰ تن در سال است.
وی افزود: چای یکی از محصولات پایه بخش کشاورزی است و اراضی وسیعی در شمال کشور زیر کشت این محصول قرار دارد.

امامی امین چای ایرانی را یکی از باکیفیت ترین کالاهایی دانست که در کشور تولید می شود و گفت: به دلیل نبود برند سازی و صنایع تکمیلی در سال های گذشته مورد توجه نبوده اما در حال حاضر به واسطه توجه جهاد کشاورزی شاهد تلاش بیشتر  کشاورزان هستیم که حوزه اشتغال را فعال تر کرده و باعث می شود این سرمایه به سمت بخش کشاورزی بازگردد و صنایع کشاورزی را تقویت کند.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه