مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

کشف 40 انبار کالای قاچاق در شهرری

سرهنگ نعمت الله علیپور از اجرای سومین مرحله از طرح مبارزه با قاچاقچیان کالا خبر داد و اظهارکرد: در پایش‌های اطلاعاتی مشخص شد تعدادی از قاچاقچیان حرفه‌ای پس از خرید کالا از جنوب و شرق کشور، محموله‌ها را در انبارها و باراندازهای محدوده شهرری دپو کردند تا در فرصت مناسب به بازار عرضه کنند که بررسی موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس امنیت عمومی قرار گرفت و با تایید صحت اخبار دریافتی نتیجه تحقیقات انجام شده به مرجع قضائی منعکس شد.

وی با اشاره به اینکه دستور بازدید از این محل‌ها و دستگیری متهمان اخذ شد، گفت: ۱۷ اکیپ عملیاتی برای بازدید از این محل‌ها با همکاری تیم‌های عملیاتی فرماندهی یگان امداد پایتخت اعزام  و تیم های اعزامی موفق شدند در عملیات‌های همزمان از ۴۰ باب انباری و بارانداز بازدید کنند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی با بیان اینکه در اجرای این طرح کارآگاهان موفق شدند چها قاچاقچی کالا را در حال تخلیه بار به داخل دو انباری شناسایی و دستگیر کنند، گفت: در یکی از انبارها قاچاقچیان در حال تخلیه دو دستگاه تریلر ترانزیت با پلمب گمرکی بودند که خودروها توقیف شدند و محموله آن‌ها شامل لوازم آشپزخانه و لوازم موسیقی با ۲۱ دستگاه کامیونت کرایه‌ای به پلیس امنیت اقتصادی انتقال یافت.

علیپور در خصوص تخلیه محموله‌های قاچاق در انباری دیگری توسط قاچاقچیان گفت: در این رابطه سه دستگاه تریلی حامل ۱۰۵۰ رول پارچه خارجی فاقد مجوز گمرکی و فاکتور خرید توقیف شد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی در پایان اظهارکرد: کارشناسان ارزش ریالی اموال کشف شده را ۱۳۰ میلیارد ریال برآورد کرده‌اند و متهمان پس از تحقیقات تکمیلی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه