مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

تبیین اقدامات دولت موجب مشارکت حداکثری در انتخابات می‌شود

حسین توکلی کجانی روز سه شنبه در نشست روابط عمومی های ادارات ورزش و جوانان استان تهران اظهار داشت: امروز برخی افراد در داخل کشور آگاهانه و یا ناآگاهانه می خواهند با کوچک کردن اقدامات انجام شده دولت را منفعل نشان دهند که این امر باعث مشارکت حداقلی مردم می شود.

وی با بیان اینکه نقش روابط عمومی‌ها در پررنگ نشان دادن عملکرد دولت به مردم از اهمیت بسزایی برخوردار است، افزود: مردم باید از مشکلات، کمبودها و اقدامات انجام شده توسط دولت آگاه شوند تا شاهد مشارکت حداکثری مردم در صحنه انتخابات باشیم.

توکلی ابراز کرد: متاسفانه هرچه به زمان برگزاری انتخابات نزدیک‌تر می شویم، شاهد بی اخلاقی‌های رسانه‌ای به خصوص در فضای مجازی هستیم، که دراین زمینه اطلاع رسانی دقیق و به موقع روابط عمومی‌ها می تواند نقش بسزایی در جلوگیری از سیاه نمایی برخی افراد شود.

وی ابراز کرد: حوزه روابط عمومی در بحث انتخابات پیش رو که اولین انتخابات گام دوم انقلاب است نقش بسزایی می تواند داشته باشد، مخصوصا اداره ورزش و جوانان که دارای جامعه هدف خوب و پرمخاطبی می باشد.

فرماندار ری با اشاره به اینکه ادارات و سازمان‌های دولتی در گذشته خیلی به جایگاه روابط عمومی‌ها آشنا و آگاه نبودند، افزود: مسئولان روابط عمومی‌ها در گذشته که نگاه سنتی بر این حوزه غالب بود اکثرا چندین سمت داشتند که یکی از آنها هم اطلاع رسانی بود.

توکلی یادآور شد: خوشبختانه امروز نگاه به حوزه روابط عمومی تغییر اساسی کرده و به عنوان یکی از ارکان اصلی هر سازمان و نهادی به آن توجه می شود که می تواند تغییرات اساسی در نگاه افکار عمومی جامعه ایجاد کند.

وی افزود: ما اگر برنامه ای در حوزه آگاهی عمومی نداشته باشیم قطعا در دهه‌های آینده با مشکل مواجه خواهیم بود و نگاه سنتی که در قدیم به روابط عمومی بود دیگر تاثیر گذار نمی باشد.

توکلی در ادامه با اشاره اینکه شهرستان ری یکی از قطب‌های اصلی ورزشی استان تهران محسوب می شود، اضافه کرد: ری تنها شهرستانی می باشد که در سند توسعه خود ورزش پهلوانی و زورخانه ای را به عنوان یک از اولویت اصلی قرار داده است.

فرماندار ری تاکید کرد: شهرستان ری بزرگان و قهرمانان زیادی دارد که بخاطر وجود سیدالکریم و قدمت چند هزار ساله این شهرستان است و باید از پتانسیل های آن به نحو مطلوب استفاده شود.

نشست مشترک روابط عمومی های ادارات ورزش و جوانان استان تهران با محوریت نقش روابط عمومی های ادارات ورزش و جوانان در برگزاری انتخابات پرشور و مشارکت حداکثری با حضور حسین توکلی کجانی فرماندار ویژه شهرستان ری، امین بابایی مدیر کل روابط عمومی استانداری تهران، شریفی مسئول امور استانهای وزارت ورزش و جوانان و جمعی مسئولان روابط عمومی ادارات ورزش و جوانان استان تهران در محل فرمانداری ری برگزار شد.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.