مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

اقدام سخیف آمریکا مردم ما را متحدتر کرد

انوشیروان محسنی بندپی امروز در آیین تشییع شهیدان وحید زمانی‌نیا و میرزایی در شهرری ضمن محکوم کردن اقدام آمریکا در به شهادت رساندن سردار مقاومت و همرزمانش اظهار داشت: این برای نخستین بار نیست که آمریکا این چنین احمقانه در پی اقدامات کینه‌توزانه علیه انقلاب اسلامی است.

وی با اشاره به پیام خون شهدا تصریح کرد: امروز پیام خون شهدا این است که ما بتوانیم خیزش جدیدی را در گام دوم انقلاب در کشور شاهد باشیم که آن نیز تداوم راه مقاومت و تکیه بر ظرفیتی است که در نسل جوانان ما وجود دارد.

استاندار تهران افزود: همان طور که در این چند روز شاهد هستیم جوانان همه به میدان آمده‌اند تا بگویند اگر در زمان جنگ حضور نداشتیم اما اکنون مقتدرانه در راه تحکیم آرمان‌های انقلاب و شهدا ایستاده‌ایم.

محسنی بندپی بیان کرد: اقدام آمریکای سخیف در ترور شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و همرزمانش بار دیگر مردم ایران را یکپارچه کرد و به آن‌ها یادآور شد که تا جان در بدن دارند پای آرمان‌های انقلاب و منویات مقام معظم رهبری از خون شهدا پاسداری خواهند کرد.

وی ادامه داد: مردم همه آمدند تا به دشمن دیرینه خود آمریکای جنایتکار بگویند که هیچ‌‌‌گاه این روش آمریکا جواب نخواهد داد و بالعکس ملت ما مقاوم‌تر و پایدارتر از همیشه راه بالندگی و شکوفایی را طی می‌کنند.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.