مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

خدمات دارالشفای آستان حضرت عبدالعظیم(ع) فردا رایگان است

همزمان با دهم آذرماه سالروز ولادت حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) مراجعان به کلینیک‌های عمومی، تخصصی، فوق تخصصی و دندانپزشکی دارالشفای کوثر به صورت رایگان ویزیت می‌شوند.

مصطفی آجرلو مدیرکل اداره ارتباطات و تبلیغات آستان مقدس حضرت عبدالعظیم(ع) با اعلام این خبر اظهار داشت:  پرچم گنبد نورانی حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) بعد از ظهر امروز از ساعت ۱۶ همزمان با شب میلاد آن حضرت با جمع‌خوانی خدام آستان و مراسم ویژه‌ای تعویض می‌شود.

وی با اشاره به ویژه برنامه شب ولادت حضرت سیدالکریم(ع) امشب بعد از نماز مغرب و عشاء ادامه داد: این مراسم در صحن اصلی آستان مقدس با قرائت زیارتنامه توسط محمدرضا غلامرضازاده آغاز و با سخنرانی حجت الاسلام سید حسین مومنی، مدیحه سرایی با نوای سید مهدی میرداماد و شعرخوانی احمد بابایی ادامه خواهد یافت.

مدیرکل اداره ارتباطات و تبلیغات آستان مقدس حضرت عبدالعظیم(ع) با اشاره به سایر برنامه‌های فرهنگی و جشن شب و روز میلاد حضرت خاطرنشان کرد: روز یکشنبه دهم آذرماه مصادف با روز ولادت حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) مراجعان به کلینیک‌های عمومی، تخصصی، فوق تخصصی و دندانپزشکی دارالشفای کوثر واقع در ضلع شرقی آستان به صورت رایگان از ساعت 8 صبح ویزیت و از خدمات مختلف پزشکی برخوردار می‌شوند.

آجرلو در پایان به بازدید از موزه، آسمان‌نما و مرکز نجوم آستان در این روز اشاره کرد و یادآور شد: مخزن کتابخانه آستان با کتاب‌های خطی و نفیس بسیار ارزشمند نیز در این روز در معرض دید علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.