مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

مبلغین دینی شهرستان ری، مروجین فرهنگ کتابخوانی می شوند

 به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری، این تفاهم نامه در راستای اجرای طرح «پایتخت کتاب ایران» منعقد شده و قرار است نمایشگاه های کتاب، برنامه های کتابخوانی در هیئات مذهبی، ترویج فرهنگ کتابخوانی در خطابه ها و تبلیغات محیطی و تبلیغات در فضای مجازی انجام شود.

«سید حسن صفوی» رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ری در این نشست گفت: شهرستان ری در حوزه کتاب و کتابخوانی دارای موقعیت خوبی در کشور است و با وجود بزرگانی در تاریخ فرهنگ این سرزمین کهن، می توان عنوان «پایتخت کتاب ایران» در سال 1399 به شهرستان ری تعلق بگیرد.

«علی کنگرلو» رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ری نیز در سخنانی با اشاره به حضور اقشار مختلف مردم در مساجد، هیئات و تکایا گفت:  در واقع حضور مردم در این تجمعات، فرصت خوبی را برای ترویج فرهنگ که در واقع ترویج معروف است، فراهم کرده است.

وی ایجاد کتابخانه و کتابفورشی با موضوع دین ویژه کودکان و نوجوان را از برنامه های در دست اقدام برشمرد و افزود: تا هفته های اینده این کتابخانه و کتابفروشی در محل اداره تبلیغات اسلامی شهرری ایجاد و تمامی اقشار مختلف مردم می توانند از خدمات این واحد فرهنگی استفاده کنند.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.