مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

استفاده کودک ۸ساله از بالابر ناایمن در باقرشهرحادثه آفرید

روز گذشته طی تماس تلفنی با سامانه ۱۲۵ آتش‌نشانی باقرشهر، گزارش حادثه آسانسور بالابر دریافت و بلافاصله عوامل تیم نجات 2 ایستگاه آتش‌نشانی منطقه به محل حادثه اعزام شدند.

0 700

به گزارش روابط‌عمومی شهرداری باقرشهر، روز گذشته طی تماس تلفنی با سامانه ۱۲۵ آتش‌نشانی باقرشهر، گزارش حادثه آسانسور بالابر دریافت و بلافاصله عوامل تیم نجات 2 ایستگاه آتش‌نشانی منطقه به محل حادثه اعزام شدند.

بر اساس گزارش تیم های نجات ایستگاه شهیدان عبدالمحمد و میرزاخانی در این حادثه کودک ۸ ساله اقدام به استفاده از بالابر منزل نموده و به دلیل بی‌احتیاطی و ناایمن بودن این وسیله، پاهای کودک بین سقف منزل و کف آسانسور بالابر گیرکرده بود.

عوامل آتش‌نشانی پس از بررسی محل، با استفاده از تمامی امکانات و حفظ ایمنی و آرامش در جهت پایین آوردن خطرات احتمالی و عدم آسیب به پاهای کودک عملیات رهاسازی را با موفقیت کامل انجام دادند.

در پایان عملیات کودک جهت تکمیل مراحل درمان و اعزام به بیمارستان تحویل عوامل اورژانس شد.

گفتنی است تیم ایمنی آتش‌نشانی شهرداری باقرشهر با حضور در محل حادثه تذکرهای ایمنی، خطرات احتمالی و استفاده دوباره از بالابر را به دلیل ناایمن بودن به اهالی ساختمان توضیح دادند.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه