مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

آیین وداع با شهید «سعید آبیار» فرزند ری برگزار شد

آیین وداع با پیکر مطهر شهیدالقدس «سعید آبیار» با حضور سردار «حسین سلامی» فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و تعدادی از خانواده‌های شهیدان در حسینیه معراج‌الشهدا برگزار شد.

0 1,112

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری ،آیین وداع با پیکر مطهر سعید آبیار از مستشاران نظامی جمهوری اسلامی ایران در سوریه امروز – سه‌شنبه- ۱۵ خرداد با حضور سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در معراج‌الشهدای تهران برگزار شد.

در این آیین که با مداحی و عزاداری در سوگ سید و سالار شهیدان برگزار شد، حاضران با سر دادن شعارهای مرگ آمریکا و مرگ بر اسرائیل، پیکر آن شهید را بدرقه کردند. 

سردار سلامی در حاشیه این آیین با خانواده‌ها و فرزندان تنی چند از شهدای مدافع حرم گفت و گو کرد.

آبیار که اهل شهرستان ری بود، سال ۱۳۵۱ از پدری کشاورز و مادری خانه دار متولد شد . وی متاهل و دارای سه فرزند دختر بود. وی شامگاه یک‌شنبه در حمله هوایی جنگنده‌های رژیم‌صهیونیستی به اطراف شهر حلب در شمال سوریه به شهادت رسید.

همچنین شرکت کنندگان در این مراسم با پیکر شهید نورالله نوری یکی از رزمندگان لشکر فاطمیون در معراج الشهدا وداع کردند. نوری به همراه شهید آبیار در حمله اخیر جنگنده های رژیم صهیونیستی در حلب به شهادت رسید.

ارتش سوریه در بیانیه‌ای اعلام کرد که بر اثر این حمله که در ساعت ۲۰ دقیقه بامداد دوشنبه ۱۴ خرداد انجام شد، ۱۷ نفر شهید و ۱۵ تن زخمی شدند و این حمله خسارت‌هایی نیز در پی داشت.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه