مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

همتی: پیگیری مطالبات شهرداری باقرشهر از بهشت‌زهرا (س)،شهرداری تهران و شهرک انرژی

شهردار باقرشهر در نشست خبری با اصحاب رسانه از پیگیری مطالبات معوق شهرداری تهران در قبال توسعه بهشت زهرا در باقرشهر خبر داد

0 1,137

مرتضی همتی شهردار باقرشهر در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: مطالبه دیگر شهرداری باقرشهر از سازمان بهشت‌زهرا (س) است که مربوط به مطالبات معوق مانده‌ای، مربوط به ۲۰ سال پیش است که براساس آن شهرداری تهران در ازای گسترش بهشت‌زهرا (س) متعهد به انجام تعهداتی شد اما بخش قابل‌توجهی از این تعهدات محقق نشده است.

وی تأکید کرد: در راستای احقاق حقوق شهروندان، در شهرداری باقرشهر به جد پیگیر احقاق مطالبات هستیم و از ظرفیت‌های قانونی و اجتماعی استفاده خواهیم کرد تا مطالبات از شهرداری تهران در کنار مجموعه‌های مانند شهرک انرژی وصول کنیم.

*استقرار۲۰ شرکت نفتی در شهرک انرژی باقرشهر

شهردار باقرشهر ادامه داد: در حوزه عمرانی ظرفیت سنجی شد و در سطح شهر دو نوع نیاز آنی و آتی داریم که نیازهای آنی به صورت روزانه انجام می‌شود، اما در حوزه نیازهای آتی چند ایراد و نقص وجود داشت که تلاش کردیم این کمبودها را جبران و پروژه های بزرگی در خیز بلند عمرانی تقدیم مردم باقرشهر خواهد شد.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه