مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

تبریک فرماندار ری به مناسبت روز روابط عمومی وارتباطات

همزمان با فرارسیدن ۲۷ اردیبهشت ماه روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی، مهدی باب الحوائجی معاون استاندار تهران، فرماندار ویژه و رئیس شورای هماهنگی روابط عمومی های شهرستان ری باصدور پیامی فرارسیدن این روز را به تمامی فعالان حوزه ارتباطات و رسانه تبریک گفت.

0 125

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری ،معاون استاندار و فرماندار ویژه ری در پیامی فرارسیدن 27 اردیبهشت ماه روز روابط عمومی و ارتباطات را به فعالین این حوزه تبریک گفت:

متن پیام بدین شرح است:

           بسم الله الرحمن الرحیم

امروزه موضوع ارتباطات و برقراری تعاملات سازنده و اثرگذار با دیگران در تمامی ابعاد زندگی انسان ها نمود یافته و انسان ها با استفاده از تمامی ظرفیت ها در جستجوی ایجاد راهکارها و ابزارهایی جهت بالابردن سطح کیفیت ارتباطات و بهره گیری از مواهب تعاملات دو یا چند سویه با دیگران می باشند.

هنگامی که مبحث ارتباطات از بُعد فردی خارج شده و در چارت تشکیلاتی یک سازمان، نهاد، گروه و امثالهم تعریف می شود، اهمیت برقراری رابطه مثبت و روشن میان سازمان با دنیای خارج از آن صد چندان می شود. با توجه به اهمیت موضوع و ابداع هر روزه ی روش های نوین و متنوع ارتباطی، سازمان ها با ایجاد نهادی به نام «روابط عمومی» سعی در مواجهه تخصصی با موضوع و استفاده از ظرفیت آن در رشد و ارتقاء سیستم و به تبع آن جلب رضایت خاطر گروه های هدف و افراد مرتبط با سازمان داشته که با گذشت زمان اهمیت و جایگاه این واحد سازمانی افزایش پیدا می نماید.

در بیان اهمیت کارکرد واحد روابط عمومی در سازمان ها می توان به سخنان مقام معظم رهبری «مدظله العالی» اشاره نمود که فرمودند: «کار اطلاع رسانی، کارِ ظریفی است که در آن باید شیوه های کارساز را در نظر گرفته و میبایست عُقلایی، هنرمندانه و درست صورت پذیرد.» معظم له بارها بر اهمیت اطلاع رسانی صحیح، هنرمندانه، صادقانه و جامع اقدامات و خدمات مجموعه دولت و نظام اسلامی به مردم تأکید فرموده و اطلاع رسانی به هنگام و مستمر را در این حوزه ضروری دانسته اند.

اینجانب در پایان ضمن گرامیداشت هفته ارتباطات و روابط عمومی، فرارسیدن ۲۷ اردیبهشت ماه روز روابط عمومی را به تمامی فعالان این حوزه بویژه تمامی مدیران، کارشناسان و افراد فعال در حوزه ارتباطات و رسانه شهرستان ری تبریک و تهنیت عرض نموده و از درگاه خداوند منان سلامتی، عزت و مؤفقیت تمامی عزیزان در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را تحت زعامت مقام عظمی ولایت حضرت آیت الله امام خامنه ای در ظل توجهات خاصه حضرت ولی عصر ارواحناالفداه مسئلت می نمایم.

              مهدی باب الحوائجی

معاون استاندار تهران، فرماندار ویژه و رئیس
شورای هماهنگی روابط عمومی های شهرستان ری

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه