مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

دستگیری سارق کله پست های مخابراتی شهرستان ری

فرماندهی انتظامی شهرستان ری از دستگیری سارق سابقه دار کله پست های مخابراتی در محدوده “شهرستان ری ” ، خبرداد و گفت: متهم به بیش از40 فقره سرقت کله پست های مخابراتی معترف گردید.

0 326

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری ؛ سرهنگ “محمد قاسم طرهانی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، گفت: در پي وقوع چند فقره سرقت کله پست های مخابراتی در محدوده “شهرری” در هفته های اخیر که باعث اخلال در خطوط تلفن و اینترنت منطقه شده بود، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان احتمالی به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی کلانتری 131 این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران کلانتری شهرری با کار اطلاعاتی و تحقیقات میدانی به دست آوردند متهم یا متهمان با استفاده از اره آهن بر باجه های مخابراتی را تخریب و کله پست های مخابراتی را سرقت کرده اند.

این مقام انتظامی در ادامه ابراز داشت: مأموران کلانتری شهرری با بهره‌گیری از شیوه‌های کشف نوین جرم و روش‌های علمی در نهایت در دهم اردیبهشت ماه امسال هویت و مخفیگاه متهم را که از سارقان سابقه دار بود، شناسایی کردند.

وی گفت: بلافاصله با هماهنگی های قضائی روز گذشته تیمی از ماموران به مخفیگاه متهم در محدوده “شهرری” مراجعه و در یک عملیات منسجم و غافلگیرانه متهم را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه