مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

شناسایی یک انبارتجهیزات دندانپزشکی به ارزش 150 میلیارد ریال در شهرری

سرهنگ محمد قاسم طرهانی فرمانده انتظامی شهرستان ری از شناسایی انبار قاچاق تجهیزات دندان پزشکی به ارزش150 میلیارد ریال در خیابان”فدائیان اسلام” خبر داد.

0 411

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری ؛ سرهنگ “محمد قاسم طرهانی” در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس در تشریح این خبر اظهار داشت: در راستای مبارزه با قاچاق کالا اخبار و اطلاعاتی در خصوص وجود کالای قاچاق در خیابان”فدائیان اسلام” شهرری، رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران عملیات کلانتری 167 دولت آباد قرار گرفت.
فرمانده انتظامی شهرستان ری افزود: برابر اخبار واصله و رصد های اطلاعاتی مبنی بر وجود انبار کالای قاچاق و تعقیب و مراقبت و بررسی میدانی با هماهنگی مقام قضائی، یک انبار تجهیزات دندانپزشکی مورد بازرسی قرار گرفت.
این مقام انتظامی تصریح کرد: در بازرسی از انبار بیش از 20 هزار قلم لوازم تجهیزات دندانپزشکی کشف و یک نفر دستگیر و تحویل مراجع قضائی شد.
سرهنگ طرهانی در پایان با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش لوازم داندانپزشکی را 150 میلیارد ریال برآورد کرده اند، خاطرنشان کرد: مبارزه با قاچاق يکي از اولويت هاي کاری و ماموريتی پليس بوده و شهروندان در صورت اطلاع از هر گونه فعاليت غيرقانوني، موضوع را در اسرع وقت از طريق تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه