مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

دستگیری عامل تیراندازی دولت آباد شهرری

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان ری از دستگیری یکی از اراذل اوباش محدوده دولت آباد خبر داد و گفت :در بازرسی از مخفیگاه متهم یک قبضه سلاح کلت کمری و دو خشاب به همراه ۲تیر جنگی، خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری ؛سرهنگ حسینعلی ابن علی سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان ری، در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس بیان داشت : در پی یک فقره درگیری یکی از اراذل و اوباش در محدوده دولت آباد و مجروح کردن سه نفر از شهروندان موضوع سریعاً در دستور کار پلیس اطلاعات شهرستان قرار گرفت.

وی افزود:با انجام اقدامات اطلاعاتی و فنی و تخصصی متهم در یکی از شهرستان های استان البرز شناسایی و پس از انجام هماهنگی های لازم عوامل عملیات آن پلیس به موقعیت اعزام و در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر شد.

سرهنگ ” ابن علی” با اشاره به اینکه متهم در ابتدا اتهامات خود را نپذیرفت سرانجام با مستندات و ادله موجود و همچنین کشف یک قبضه سلاح کلت کمری جنگی به همراه ۲ خشاب و ۲تیر جنگی در مخفیگاه وی به بزه ارتکابی معترف گردید، گفت:پس از تکمیل پرونده و پایان تحقیقات متهم به مراجع قضائی اعزام و سپس با قرار مناسب روانه زندان شد.

سرهنگ “ابن علی” در پايان با تاكيد بر اینکه اقدامات و رفتارهاي اراذل و اوباش باعث تشویش اذهان عمومی و القاء حس ناامنی در جامعه مي‌شود به نارضايتي مردم در اين خصوص اشاره كرد و بيان داشت: تمام تلاش مجموعه انتظامی برای برقرای نظم و امنیت در جامعه است.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.