مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

بازدید دادستان ری از انبار اموال تملیکی

دادستان ری از انبار اموال تملیکی استان تهران بازدید و دستور پیگیری و رسیدگی برای تسریع در تعیین تکلیف اموال را صادر کرد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری محمدمهدی رحیمی ری دادستان شهرستان ری ظهر امروز در حاشیه بازدید از انبار سازمان جمع‌آوری و فروش تملیکی استان تهران در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بنا به دستور ریاست قوه قضاییه و براساس اجرای برنامه عملیاتی ابلاغی توسط رئیس‌کل دادگستری استان تهران، امروز بازدید از انبار اموال تملیکی در راستای پیگیری حقوق عامه و نظارت بر نگه‌داری اموال متعلق بر بیت‌المال و دولت انجام گرفت.

وی گفت: بازید از انبار اموال تملیکی با هدف تسهیل و تسریع فرآیندها و مساعدت‌های لازم به دستگاه‌های ذی‌ربط و دولت به منظور تعیین تکلیف کالاهای موجود در انبارها و نیز پیشگیری از بروز احتمالی انحرافات و سوء جریمه‌ها و نظارت بر حسن انجام امور، اجرایی می‌شود.

دادستان شهرستان ری در رابطه با بازدید انبارها تصریح کرد: در این بازدیدها رکود کالاها بررسی و دستوراتی در راستای رفع رکود و انباشت‌ها به منظور تسریع در حفظ حقوق عامه صادر خواهد شد.

رحیمی بیان کرد: در بازدیدی که داشتیم پیشنهاد شد که در انبارها کالاهای مربوط به حوزه رسوب و انباشت جدا شود و کالاهایی که حکم نهایی برای آن‌ها صادر شده در اولویت رسیدگی قرار گیرند.

وی ادامه داد: شهرستان ری ۶ پرونده در انبار تملیکی دارد که از این تعداد، یک پرونده در مرحله صدور حکم، 2 پرونده در تعزیرات، 3 پرونده مربوط به دادسرا و 2 پرونده دیگر نیز تازه توقیف شده که در حال بررسی است.

رحیمی با اشاره به حجم کم پرونده از شهرستان ری در انبار تملیکی گفت: با توجه به اینکه دادسرای ری شعبه ویژه رسیدگی به قاچاق کالا و ارز و مواد مخدر در این دادسرا تشکیل داده است، این شهرستان انباشت یا رسوب اموالی که تعیین نشده باشد را ندارد.

دادستان شهرستان ری در پایان خاطرنشان کرد: پرونده‌های مربوط به شهرستان ری شامل لامپ، بادام زمینی، پارچه، موی مصنوعی، لوازم آرایشی، دارو و عطر بود که دستور پیگیری و رسیدگی برای تسریع در پیشرفت این امور صادر شد.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای استفاده از خدمات بهتر سایت برخی از کوکی های مرورگر ذخیره شوند تا با سرعت بیشتری اطلاعات بازخوانی شود و مشکلی نداشته باشید پذیرفتن ادامه