مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

يارانه بيماران مجهول الهويه قانونا بايد پرداخت شود

انوشیروان محسنی بند پی در حاشیه بازدید از مرکز درمانی و روانپزشکی رازی در امین آباد شهرري وجود بیماران مجهول الهویه در این مرکز آموزشی درمانی را از مشکلات این مرکز دانست و افزود : مقرر شد تا مدیریت این مرکز درمانی فهرست بیماران مجهول الهویه را براي بهره مندی از یارانه به سازمان هدفمندی یارانه ها ارسال کند.

وي اضافه کرد: همچنین مقرر شد اداره بیمه سلامت استان تهران با برقراری سامانه یکتا براي پرداخت حق بیمه این گونه بیماران به این مرکز آموزشی درمانی کمک کند.

استاندار تهران در ادامه با تاکيد بر ساخت مجتمع بیمارستانی رازی در محل فعلی مرکز درمانی و روانپزشکی رازی در امین آباد شهرری،گفت: این مرکز با دارا بودن فضای 100 هکتاری و  حدود 1400 تخت بیمارستانی یکی از بزرگترین مراکز درمانی در کشور محسوب می شود و این گونه مراکزدرمانی به لحاظ اینکه پذیرای بیماران سلامت روانی اند نیازمند نگاه ویژه دستگاههای اجرایی است.

محسني بند پي گفت: با ساخت این مجتمع درمانی، اين مرکز قادر به ارائه خدمات در حوزه توانبخشی، فیزیوتراپی، سلامت و ديگر خدمات به بیماران سلامت روانی خواهد بود و دیگر نیازی به ارجاع بیماران به مراکز تهران نیست.

وي همچنين از اتخاذ تصمیماتی در خصوص تامین نیروی انسانی متخصص در این مرکز آموزشی درمانی خبر داد و گفت : در این زمینه با معاونت درمان وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی مکاتباتی صورت گرفته است تا براي تامین نیروی انسانی مورد نیاز این مرکز درمانی همکاری لازم صورت گيرد.

استاندار تهران به سختی کار نیروی انسانی که در حوزه سلامت روانی مشغول به خدمت اند نیز اشاره کرد و اظهار داشت : مقرر شد تا با همکاری نمایندگان مجلس در حوزه سختی کار این عزیزان تصمیم قانونی اتخاد شود تا آنان از عواید سختی کار در این گونه مراکز درمانی برخوردار شوند.

مرکز آموزشی درمانی و روان پزشکی رازی بزرگ‌ ترین مرکز روانپزشکی کشور دارای ۲۵ بخش و ۳۶ ساختمان و هزار و ۳۷۵ تخت مصوب و هزار و ۱۷۵ تخت فعال است و درمنطقه امین آباد شهرری قرار دارد.

 

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.