مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

خیران ۱۷۰ میلیارد ریال به آسایشگاه کهریزک کمک کردند

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری ؛ محمدرضا صوفی نژاد روز سه شنبه در مراسم روز سالمند در محل این آسایشگاه اظهارداشت: این آسایشگاه حدود یک هزارو ۷۵۰ معلول و سالمند را در داخل موسسه، شهرک های معلولان و بخش ام.اس نگهداری می کند و علاوه بر نگهداری و تیمار سالمندان در این موسسه خدمات پزشکی مطلوب نیز به آنان ارائه می شود.
وی تصریح کرد: علاوه بر سالمندان و معلولان مستقر در آسایشگاه ۳۰۰ نفر نیز خدمات در منزل از جمله خدمات پزشکی، فیزیوتراپی، پرستاری و آموزش نحوه برخورد با بیماری و ازکار افتادگی از این موسسه دریافت می کنند.
صوفی نژاد بیان کرد: تلاش می کنیم سالمندان در این خیریه فعال باشند و مخالف سکون، بی انگیزگی و بی تحرکی آنان هستیم و برای همین برخی از آنان کارهای سبک نیز در موسسه انجام می دهند تا احساس سربار بودن را نداشته باشند.
وی گفت: شاخص پذیرش در موسسه خیریه کهریزک نداشتن خویشاوند درجه یک و وضعیت مالی سالمندان و معلولان است.
صوفی نژاد ادامه داد: سالانه حدود ۷۰ میلیارد ریال توسط خیران به این موسسه کمک می شود که سالانه در حال افزایش است.
 آسایشگاه خیریه کهریزک بنیادی غیردولتی، غیرانتفاعی و مردمی است که از ۴۵ سال پیش فعالیت خود را در خدمت رسانی به همنوعان نیازمند آغاز کرده است.
این آسایشگاه به همت شادروان دکتر حکیم زاده از سال ۱۳۵۱ با مختصر امکانات ابتدایی و همراهی یاران وی و اسکان انگشت شمار سالمندان نیازمند و بی سرپرست، فعالیت خود را آغاز کرد.

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.