مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

نایب قهرمانی مسابقات كاراته كشوری از آن بانوان ورزشكار بخش كهریزك شد

بانوان کاراته کار کهریزک با شرکت در مسابقات کشوری سبک ifk اروپا با کسب ۲۰ مدال رنگارنگ به طور مشترک با تیم کاراته بانوان  قلعه نو به مقام نایب قهرمانی دست یافتند.

به گزارش انعکاس ری به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی شهر کهریزک؛ علیرضا عباسی این موفقیت ارزشمند را به ورزشکاران نام آور تیم کاراته  بانوان کهریزک تبریک گفته و افزود: این دوره از مسابقات در مرداد ماه و  باحضور استانهای مختلف ایران در تهران برگزار شد و تیم کهریزک و قلعه نوبه طور مشترک با کسب ۲۰ مدال رنگارنگ طلا ،نقره و برنز به مقام نائب قهرمانی کشور رسیدند که با احتساب بیشترین تعداد مدالهای کسب شده از سوی بانوان کاراته کار کهریزک،  جام نائب قهرمانی به بخش کهریزک تعلق گرفت .

دبیر هیئت رییسه شورای اسلامی شهر کهریزک درخشش بانوان کاراته کار کهریزک در مسابقات کشوری را یکی از افتخارات ورزشی بخش کهریزک برشمرد و گفت: در ادامه این مراسم طی حکمی از طرف “هانشی منوچهر وحیدی”؛ نماینده سبک ifk اروپا در ایران و خاور میانه و رییس شورای داوران فدراسیون کاراته ایران “شیهان زهرا دولو” به سمت مدیر تیم های ملی کاراته ifk اروپا منصوب شد.

عباسی در پایان از زحمات و تلاش خانم دولو بابت آموزش به دختران کاراته کار و کسب موفقیت های روزافزون این تیم در سطح مسابقات استانی، کشوری و جهانی قدردانی کرد.

 

عضویت در خبرنامه سایت
عضویت در خبرنامه سایت
با عضویت در خبرنامه پایگاه خبری و تحلیلی انعکاس ری هر روز صبح اخبار را در ایمیل خود دریافت کنید
شما هر زمانی بخواهید می توانید خارج شوید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.