مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

۹ مدل از جدیدترین پیراهن زنانه و دخترانه مد سال ۲۰۱۸ را برای تابستان بشناسید!

هر خانمی جلوی آیینه از خود می‌پرسد امروز چی بپوشم؟ برای پاسخ به این سوال پیشنهاد ما جدیدترین پیراهن زنانه و دخترانه مد سال ۲۰۱۸ است! پیراهن‌های  تابستانی چه برای مهمانی یا استایل روزمره اولین انتخاب می‌تواند باشد. طبق مد سال ۲۰۱۸ مدل‌های متنوعی در طرح و رنگ ‌های مختلف برای انتخاب دارید! برای سلیقه شما حتماً پیراهن مناسبی وجود دارد که می‌توانید در ادامه مقاله آن را پیدا کنید:

پیراهن‌های زنانه مد ۲۰۱۸

  • پیراهن طرح دار و چهل تکه

  • پیراهن چهارخانه

  • پیراهن‌ گشاد و سبک

  • پیراهن‌ ساده و سفید

  • پیراهن‌ گلدار

  • پیراهن‌ خال‌خالی

  • پیراهن کوتاه دخترانه

  • پیراهن‌ پولک‌دوزی و براق

  • پیراهن‌ با طرح گیلاسی

پیراهن زنانه طرح دار 2018

پیراهن‌های طرح دار و چهل تکه

از حریرهای سبک و پارچه‌های مختلف دوخته شده‌اند. پارچه‌هایی که با یکدیگر متفاوت هستند ودر کنار هم می‌توانند طرحی جالب توجه ایجاد کنند. درباره‌ی انتخاب این مدل‌های متمایز تردید نکنید چون استایلی پرطراوت و پرجنب و جوش خواهید داشت. مدل‌های پیراهن دخترانه هم با این طرح بسیار متناسب هستند. در این پیراهن‌ها که معمولاً بلند و گشاد هستند، آنقدر احساس راحتی می‌کنید که در موقعیت‌های مختلف می‌توانید بپوشید.

خرید پیراهن میسگایدد

پیراهن زنانه چهارخانه 2018

پیراهن‌های چهارخانه

یک طرح شیک و مناسب برای پیراهن‌های مجلسی است. وقتی صحبت از طرح‌های چهارخانه می‌شود اکثر افراد روزهای سرد پاییزی و زمستان را به یاد می‌آورند در حالی که یک استایل تابستانی خاص می‌توان با آن داشت. از ترکیب رنگ‌های مختلف چهارخانه می‌توانید استفاده کنید: قرمزو مشکی، سفید و قرمز، صورتی و سفید و… برندهای مطرحی مانند پرادا در معرفی مد ۲۰۱۸ خود طرح‌های پیراهن‌های متفاوت چهارخانه با دامن‌های گشاد و بلند معرفی کرده است.

خرید پیراهن مون

پیراهن زنانه گشاد 2018

پیراهن‌های‌ گشاد و سبک

برای کسانی است که می‌خواهند راحتی را همراه با جذابیت در استایل خود داشته باشند. مد ۲۰۱۸ بیشتر بر اساس طرح‌های گشاد و بلند است. پس اگر می‌خواهید همراه جدیدترین مدها باشید، پیراهن‌های گشاد و بلند را انتخاب کنید. بسیاری از خانم‌ها گمان می‌کنند که برای جذاب بودن لباس‌های تنگ یا رسمی بپوشند اما راز پیراهن‌های گشاد را بدانید.

خرید پیراهن مانگو

پیراهن زنانه سفید 2018

پیراهن‌های‌ ساده و سفید

محبوب کسانی هستند که ترجیح می‌دهند با انواع اکسسوری مثل زیورآلات، عینک، ساعت و… تیپ متفاوت خود را بسازند. شاید به نظرتان عجیب بیاید که چطور یک پیراهن ساده و سفید اینقدر مرکز توجه طراحان معروف و افراد مشهور باشد. رنگ سفید درخشندگی خاصی به شما می‌دهد تا بتوانید در عین سادگی، زیبا به نظر بیایید.

خرید پیراهن آبجکت

پیراهن زنانه گلدار 2108

پیراهن‌های‌ گل دار

با طرح‌های استوایی و گیاهی توجه همه را به تیپ شما جلب می‌کند. این پیراهن‌های پررنگ و خوشرنگ شما را برای یک فصل تابستان سرزنده و شاداب آماده می‌کند. گل‌هایی که یادآور تازگی هستند و شما را یاد طبیعت و احساس خوبی که از تابستان دارید می‌اندازد. طرح‌های استوایی را با رنگ‌های تند و درخشان انتخاب کنید تا به مرکز تابستان بروید و خودتان را در قلب تعطیلات کنار ساحل ببینید.

خرید پیراهن ورا مدا

بیشتر بخوانید: کاربردی و ضروری از مد بهار و تابستان ۲۰۱۸

مدل جدیدترین پیراهن زنانه 2018

پیراهن‌های‌ خال‌خالی

یکی از لباس‌هایی است که حتماً باید در استایل تابستانی امسال شما قرار گیرد، پیراهن‌های خال خالی است. فرقی نمی‌کند خال‌های ریز یا درشت باشد یا رنگی، این به سلیقه‌ی شما بستگی دارد. حتی می‌توانید متناسب با اندامتان، پیراهن خال خالی انتخاب کنید تا خوش اندام به نظر بیایید. طرح خال خالی برای پیراهن‌های دخترانه مناسب است. البته که این پیراهن‌های زیبا را در موقعیت‌های متفاوت و هر سنی می‌توان پوشید.

خرید پیراهن دبنهامز

پیراهن دخترانه کوتاه 2018

پیراهن‌های‌ کوتاه دخترانه

از جنس ساتن و پارچه‌هایی با رنگ‌های روشن هستند. روبان‌ها و نوارهای زیبا این پیراهن‌ها را تزیین می‌کنند. از برند شنل تا آرمانی تا جان گالینو به این طرح‌های رومانتیک روی آورده‌اند تا استایل لولیتا را داشته باشید. شاید بد نباشد به استایل خودتان تنوعی بدهید تا کمی ظاهری فانتزی و خیال‌انگیز داشته باشید.

خرید پیراهن کوتون

پیراهن زنانه پولک دوزی 2018

پیراهن‌های پولک‌دوزی و براق

شاید برای فصل تابستان کمی عجیب و غریب به نظر برسند اما برای مهمانی‌های تابستانی مناسب هستند. حتی می‌توانید به عنوان پیراهن مجلسی در شب از آن استفاده کنید. با این استایل در هر جمعی می‌درخشید. فقط رنگ‌های نقره‌ای و طلایی نیستند که برای این نوع پیراهن‌ها مناسب هستند بلکه می‌توان از رنگ‌های شاد مثل قرمز، سبز و آبی استفاده کرد.

خرید پیراهن اونلی

مدل پیراهن مهمانی دخترانه 97

پیراهن‌هایی با طرح گیلاسی

آن‌ها شما را به دل تابستان می‌برند. گیلاس میوه‌ای جذاب است که رنگ قرمز و طعم شیرینش یادآور تابستان است. اگر امسال می‌خواهید هر جا که می‌روید با خود یک تابستان واقعی را ببرید، از این طرح‌های خوشمزه چشم پوشی نکنید.

خرید پیراهن فیز ایت

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.