مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

ست کردن لباس با همسر زوج های تازه بخوانند

برای هر زوجی پیش آمده که بعد از ازدواجشان به مراسم خاصی دعوت شوند و برای اولین بار بخواهند دونفری در جشن یا دورهمی شرکت کنند و با خود فکر کنند که بهتر است چه بپوشند.

بسیاری از زوج‌ها هم هستند که حتی بااینکه مدت‌ها از ازدواجشان می‌گذرد، هنوز هم موقع انتخاب لباس دچار دردسر می‌شوند و ازطرفی دوست دارند که لباس‌هایشان را با هم ست کنند تا در مجلس بدرخشند.

ما در این مطلب، چند نمونه از شیوه‌هایی را به شما معرفی می‌کنیم که می‌توانید به‌وسیله آن‌ها لباس‌هایتان را با لباس همسرتان ست کنید و در موقعیت‌های مختلف رسمی، نیمه‌رسمی و غیررسمی بپوشید (البته مسلما اینکه بتوانید این لباس‌ها را بپوشید، به شرایط، محیط و موقعیت بستگی دارد و نمی‌توان از همه لباس‌های پیشنهادی در تمامی موقعیت‌های ذکر شده استفاده کرد؛ به‌خصوص برای خانم‌ها).

لباس ست برای موقعیت‌های غیررسمی (کژوآل)

این نوع لباس‌ها برای موقعیت‌هایی خوب است که به‌هیچ عنوان رسمی محسوب نمی‌شوند و هدف، تنها گشت‌وگذار یا تفریح است؛ مثلا رفتن به پیک‌نیک یک‌روزه خارج از شهر یا سر زدن به یکی از دوستان بسیار نزدیک، رفتن به مکان‌هایی مثل تئاتر و سینما و…

در این روز‌ها می‌توانید لباس‌های راحت‌تری مثل بلوز و شلوار و کت، اورکت یا مانتوی جلوباز (برای خانم‌ها) و پیراهن و شلوار کتان راسته (برای آقایان) بپوشید و رنگ‌های لباس‌هایتان را با هم ست کنید؛ البته لزوما نیازی نیست که از رنگ‌های یکسان استفاده کنید، بلکه می‌توانید رنگ‌های هم‌خانواده بپوشید یا رنگ‌هایی که بسیار بایکدیگر همخوانی دارند، مثل سفید و آبی یا سبز و خاکستری.

چگونه لباس‌هایتان را با لباس همسرتان ست کنید؟

برای این‌کار بهتر است که رنگ‌های لباس‌های هر قسمت، یکی باشد، مثلا اگر لباس بالاتنه شما آبی است، پیراهن همسرتان هم آبی باشد؛ حتی توجه به جزئیاتی مثل انتخاب یقه‌های یکسان لباس‌ها می‌تواند ست لباس خوبی برای یک زوج دوست‌داشتنی ایجاد کند.


لباس ست برای موقعیت‌های نیمه‌رسمی (اسمارت کژوآل)

چگونه لباس‌هایتان را با لباس همسرتان ست کنید؟

اگر به مراسمی دعوت شدید که نه مانند عروسی، بسیار رسمی است و نه مانند یک گردش و پیک‌نیک ساده، غیررسمی، درواقع قرار است به یک مراسم نیمه‌رسمی بروید و باید لباس متناسب با این موقعیت را انتخاب کنید؛ مثلا برای رفتن به جشن تولد، جشن سالگرد ازدواج، جشن فارغ‌التحصیلی یا قبولی دانشگاه یا جشن‌هایی که برای کودکان و نوزادان گرفته می‌شود.

چگونه لباس‌هایتان را با لباس همسرتان ست کنید؟

بهترین لباس برای این موقعیت‌ها لباس‌هایی است که چندان شل و رها نباشند، اما دست‌وپاگیرتان نیز نشوند، مثل یک کت تک و دامن مدادی (راسته) یا کت‌وشلوار یا پیراهنی با دامن کوتاه و غیرپفی همراه با بوت یا کفش نوک‌تیز پاشنه کوتاه برای خانم‌ها و کت تک و بلوز یقه گرد یا یقه اسکی (با توجه به فصل) همراه با شلوار کتان برای آقایان.

چگونه لباس‌هایتان را با لباس همسرتان ست کنید؟

شما می‌توانید برای ست کردن لباس‌هایتان در این نوع مراسم، از لباس‌های تک‌رنگ و استایل مونوکروم (پوشیدن توناژ‌های مختلف از یک رنگ خاص) استفاده کنید. یکی از بهترین گزینه‌ها برای ست کردن این نوع استایل، ترکیب رنگ سیاه و سفید است. در این صورت اگر دفعات بعدی از لباس‌های تکراری هم استفاده کنید، معمولا کسی چندان متوجه نخواهد شد.


لباس ست برای موقعیت‌های رسمی

چگونه لباس‌هایتان را با لباس همسرتان ست کنید؟

اگر به مهمانی رسمی شام دعوت شدید یا قرار است به عروسی بروید، موقعیتی رسمی پیش روی شما قرار گرفته که حتما باید لباس رسمی بپوشید. کت‌وشلوار رسمی برای آقایان و پیراهن رسمی و شیک و ترجیحا بلند برای خانم‌ها.

لازم نیست برای ست کردن لباس‌هایتان کاری کنید که شبیه دوقلو‌ها به‌نظر بیایید؛ تنها کافیست که برخی رنگ‌ها را با همدیگر ست کنید یا از یک جنس یا طرح پارچه استفاده کنید.

چگونه لباس‌هایتان را با لباس همسرتان ست کنید؟

مثلا با توجه به اینکه آقایان در مراسم، کت‌وشلوار مشکی می‌پوشند یا آبی، خانم‌ها هم می‌توانند رنگ مکمل یا هم‌خانواده آن را برای پیراهنشان انتخاب کنند یا اینکه رنگ اکسسوری‌هایشان را با آن ست کنند. گاهی توجه به کوچکترین جزئیات هم می‌تواند استایلی عالی برایتان بسازد.

چگونه لباس‌هایتان را با لباس همسرتان ست کنید؟

درصورتیکه اهل شهر یا استانی هستید که لباس محلی خاصی دارد، پوشیدن لباس محلی در مراسم عروسی، علاوه بر حفظ سنت‌ها نوعی استایل رسمی محسوب می‌شود، بنابراین می‌توانید رنگ لباس‌های محلی خود و همسرتان را باهمدیگر ست کنید.


لباس ست برای ملاقات‌های رسمی

چگونه لباس‌هایتان را با لباس همسرتان ست کنید؟

اگر موقعیت‌های شغلی شما به موقعیت‌های شغلی همسرتان شبیه است و باهم به قرار‌ها یا مصاحبه‌های کاری می‌روید یا اگر قرار است هردو برای مصاحبه به سفارت مراجعه کنید و یا مواردی از این قبیل، به یک دست لباس رسمی شیک نیاز دارید که اگر باهم ست باشند، تاثیر بیشتری بررروی فرد و سازمان موردنظر می‌گذارند و شما زوجی شاد، متعهد و قابل اعتماد جلوه می‌کنید.چگونه لباس‌هایتان را با لباس همسرتان ست کنید؟

بهتر است که چنین لباس‌هایی را با توجه به موقعیت موردنظر انتخاب کنید (هر لباسی را نمی‌توان هرجایی پوشید)، اما درکل، ما یک پیشنهاد برای شما داریم؛ کت‌وشلوار رسمی برای هردونفر که خب مسلما در این مورد کت خانم‌ها بلندتر و در برخی موارد گشادتر نیز هست و گاهی هم تبدیل به همان مانتوی خودمان می‌شود.

البته بهتر است که کت‌وشلوار آقایان از جنسی غیر از فاستونی باشد که مناسب مراسم رسمی است و یقه پیراهنشان را نیز می‌توانند برای اجتناب از رسمی شدن بیش از حد موقعیت، باز بگذارند (اگر کراوات نمی‌بندند). آقایانی که به سفارت یا قرار‌های کاری با شرکت‌های خارجی یا بین‌المللی می‌روند و از کراوات استفاده می‌کنند، می‌توانند کراواتی را انتخاب کنند که طرح و رنگش شبیه به طرح و رنگ شال یا روسری همسرشان باشد.

چگونه لباس‌هایتان را با لباس همسرتان ست کنید؟

یادتان باشد که در این مورد به‌خصوص، نیازی نیست که رنگ‌های لباس‌هایتان را باهمدیگر ست کنید و اگر رنگ‌ها با توجه به شخصیت خودتان انتخاب شوند، بهتر است؛ فقط در صورت توان، از رنگ‌های متضاد برای لباس خودتان و همسرتان استفاده نکنید.


ست لباس تابستانی

چگونه لباس‌هایتان را با لباس همسرتان ست کنید؟

اگر در فصل تابستان به ویلای خودتان یا دوستانتان یا ویلای اجاره‌ای اختصاصی در شمال می‌روید یا قصد سفر به خارج از کشور را دارید، می‌توانید با ست کردن لباس‌های خود با همسرتان لحظات شادتر و عکس‌های زیباتری برای خود بسازید.

معمولا در روز‌های تابستانی، لباس‌هایی با پارچه‌های خنک و طرح‌های شادی مثل گل‌گلی، درختان استوایی و بته جقه و… و همینطور رنگ‌های شاد و جذاب مثل سبز و زرد و نارنجی و… طرفداران زیادی دارند، بنابراین برای ست کردن لباس‌های تابستانی خود دستتان حسابی باز است و انتخاب‌های فراوانی دارید.

چگونه لباس‌هایتان را با لباس همسرتان ست کنید؟

اکسسوری‌های متعدد تابستانی مثل کلاه آفتابی، عینک آفتابی، دستکش حریر تابستانی برای خانم‌ها، دستبند‌ها و پابند‌های کاموایی و صدفی و همینطور صندل‌های بندی و رنگی را فراموش نکنید. اگر آقایان علاقه‌ای به پوشیدن لباس‌هایی با طرح گل‌گلی یا رنگ‌های متنوع و بسیار شاد ندارند، می‌توانید صندل‌ها یا کلاه‌هایتان را باهم ست کنید.


ست لباس زمستانی

چگونه لباس‌هایتان را با لباس همسرتان ست کنید؟

وقتی که دمای هوا پایین می‌آید و برف و باران، شروع به باریدن می‌کند، فرصت خوبی برای پوشیدن لباس‌های متنوع زمستانی و ست کردن آن‌ها با همسرتان ایجاد می‌شود؛ به‌خصوص که در ایران، زمستان فرصت مناسبی برای خانم‌هاست تا بدون ایجاد مشکلی درجهت نوع پوشش و لباس‌های متنوعی باب میلشان بپوشند.

چگونه لباس‌هایتان را با لباس همسرتان ست کنید؟

اگر عاشق قدم زدن در هوای سرد و بارانی هستید، می‌توانید از ترکیب رنگ‌های تیره و خنثی مثل قهوه‌ای، شتری، آبی اقیانوسی تیره، طوسی، خاکستری برای خودتان و همسرتان استفاده کنید. پوشیدن لباس‌هایی به رنگ‌های گرم را در روز‌های سرد زمستان به شما توصیه نمی‌کنیم.

شما می‌توانید به‌صورت لایه‌لایه لباس بپوشید و لایه‌های زیری لباس‌هایتان مثل بلوز یقه‌گرد یا یقه‌اسکی را باهم ست کنید و برای لایه رویی نیز، تنها رنگ‌های اورکت یا پالتوهایتان را باهم ست کنید؛ یا اینکه، اگر هردو استایل غیررسمی را ترجیح می‌دهید، هردو کت جین را برروی لباستان پوشیده و برروی آن نیز اورکتی گشاد و بلند بپوشید، البته بهتر است که ارتفاع اورکت‌هایتان با همدیگر متفاوت باشد.

چگونه لباس‌هایتان را با لباس همسرتان ست کنید؟

برای پوشش پا هم هردو می‌توانید از بوت‌هایی به یک رنگ استفاده کنید. خانم‌ها بهتر است همراه با کت کوتاه، بوت بلند (باتوجه به ارتفاع کت می‌توان حتی یوت تا بالای زانو هم انتخاب کرد) و برای کت‌های بلند، بوتی با ساق کوتاهتر انتخاب کنند و آقایان هم درصورت داشتن استایل غیررسمی، می‌توانند از بوت‌هایی مثل پوتین سربازی یا پوتین-کتانی استفاده کنند و درصورت استفاده از استایل رسمی، نیم‌بوت یا بوت کامل بپوشند. این نکته را یادتان باشد که در هرصورت بهتر است نوع استایلتان باهم یکسان باشد؛ مثلا هردو غیررسمی یا هردو رسمی.

منبع thetrendspotter
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.