مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

معرفی هتل های مشهد که بیشترین تخفیف را دارند

اگر می‌خواهید با یک تیر دو نشان را بزنید خودتان را برای سفر به مشهد آماده کنید! مشهد شهری زیارتی و سیاحتی است. شهری که جاذبه‌های گردشگری آن بسیار متنوع هستند و سالانه توریست‌های فراوانی را به سمت خود جذب می‌کنند

اگر می‌خواهید با یک تیر دو نشان را بزنید خودتان را برای سفر به مشهد آماده کنید! مشهد شهری زیارتی و سیاحتی است. شهری که جاذبه‌های گردشگری آن بسیار متنوع هستند و سالانه توریست‌های فراوانی را به سمت خود جذب می‌کنند. البته وجود اقامتگاه‌های لوکس مشهد نیز یکی از دلایل خاطره‌انگیز بودن این سفر خواهد بود. اگر دوست دارید سفری مقرون به صرفه داشته باشید، باید هتل های مشهد را بیشتر بشناسید. ما در این مقاله به هتل ‌هایی که بیشترین تخفیف را دارند اشاره می‌کنیم.

هتل الماس ۲

اتاق 2 تخته هتل الماس 2 مشهد به سبک تایلند

در واقع یکی از هتل های لوکس مشهد هتل الماس ۲ است. هتلی که در خیابان امام رضا قرار گرفته و فقط چند قدم با حرم مطهر رضوی فاصله دارد. این فاصله به گونه‌ای است که نیازی به هیچ‌گونه وسیله نقلیه نخواهید داشت و به راحتی می‌توانید خودتان را به بارگاه رضوی برسانید. از ویژگی‌های خاص هتل الماس ۲ معماری باشکوه و زیبای آن بوده که بسیار چشم‌نواز است. باید بدانید این هتل ۵ ستاره جزو هتل های برتر مشهد بوده که دارای ۲۵ طبقه و ۲۱۶ واحد اقامتی است.

چیزی که در میان تمام امکانات و خدمات هتل نگاه شما را به خود معطوف می‌دارد سبک معماری اتاق‌ها بوده که با الهام از معماری خاص ملل‌های مختلف طراحی شده است. از جمله واحدهای اقامتی هتل الماس ۲ مشهد اتاق یک تخته یاقوت، اتاق دو تخته الماس، اتاق دو تخته برلیان، سوئیت هانی مون، هانی مون رویال، اتاق امپریال جونیور سبک هند، اتاق امپریال سبک آفریقا، اتاق سبک تایلند، اتاق امپریال سبک ترکیه، اتاق امپریال ایتالیا، اتاق‌های سبک عرب، سوئیت پرزیدنت، سوئیت صفویه، سوئیت ایران باستان و غیره است.

همچنین باید بدانید که این هتل دارای چندین رستوران با نام‌های رستوران روف گاردن، رستوران گردان و رستوران سنتی است. از جمله امکانات ورزشی و تفریحی هتل الماس دو نیز باید به خدمات ماساژ، جکوزی، سونا خشک و بخار، اسپا، استخر و سالن بدنسازی آن اشاره نمود. از دیگر مزایای رزرو هتل الماس ۲ اشراف به فرودگاه مشهد، ترمینال مسافربری، پایانه اتوبوسرانی، خطوط بی‌آرتی و راه‌آهن است.

ناگفته نماند این هتل دارای پارکینگ رایگان با ظرفیت ۲۰۰ خودرو و اینترنت رایگان در لابی و اتاق‌ها است. خدمات هتل نیز شامل لاندری، خدمات بیدار باش، دستگاه واکس کفش، پرینتر، خدمات باربری، سرویس رایگان به حرم، خدمات ترانسفر رفت و برگشت راه‌آهن، اتاق چمدان و… است. هتل الماس ۲ مشهد هم اکنون دارای ۳۰ درصد تخفیف برای میهمانانش است.

هتل هما ۱ مشهد

اتاق 2 تخته دابل هتل هما 1 مشهد

برای رزرو هتل در مشهد هتل هما ۱ نیز گزینه خوبی است. این هتل در یکی از خیابان‌های معروف مشهد یعنی خیابان احمدآباد قرار گرفته است. خیابانی که مرکز فروش انواع و اقسام لباس‌های شیک، موبایل و رستوران‌ها و کافی‌شاپ‌های مدرن است. همچنین از خیابان احمدآباد به راحتی می‌توان به کمک مترو به حرم مطهر رضوی دسترسی داشت. این هتل در سال ۱۳۵۲ ساخته شده و یکی از اصیل‌ترین هتل های ایران است. هتل هما یک، باری دیگر در سال ۱۳۹۶ بازسازی گردیده تا مسافرانش را راضی نگه دارد. باغ زیبای هتل هما نیز نظر شما را به خود جلب می‌کند.

همچنین باید بدانید هتل هما ۱ مشهد دارای چندین رستوران به نام‌های رستوران گل سرخ، رستوران تابستانه و کافی شاپ چابک با نوشیدنی‌های گوارا و خوشمزه است. گلچین امکانات و خدمات عالی هتل هما ۱ شامل پارکینگ رایگان، اینترنت رایگان، خدمات تور، اتاق چمدان، خدمات پزشکی، دوچرخه سواری، زمین تنیس، ماساژ، سونا بخار، سونا خشک، فضای سبز، مسیر پیاده روی، انواع سالن‌های تشریفات، همایش، تالار عروسی، اتاق عقد و… است. در آخر هم باید بدانید تخفیف رزرو آنلاین هتل هما ۱ مشهد ۵۲ درصد است.

هتل میامی مشهد

اتاق 2 تخته VIP هتل میامی مشهد

اگر دلتان می‌خواهد در هتل سه ستاره نزدیک به حرم اقامت داشته باشید هتل میامی یک گزینه‌ عالی به نظر می‌رسد. هتلی که امکانات و خدمات خوبی دارد و دارای ۳۹ باب اتاق و سوئیت است. این اتاق‌ها شامل اتاق دو تخته برای یک نفر، اتاق دو تخته دبل و توئین، اتاق سه تخته، اتاق‌های وی آی پی و… است. از جمله امکانات هتل میامی می‌توان به پارکینگ رایگان با ظرفیت ۱۵ خودرو، رستوران، چایخانه سنتی، کافی شاپ، مسیر پیاده‌روی، جکوزی، آسانسور، نمازخانه، لابی، روم سرویس، خدمات تور، اتاق چمدان و لاندری اشاره نمود. تخفیف رزرو آنلاین هتل میامی مشهد تقریباً ۴۳ درصد است.

هتل پردیسان مشهد

یکی از هتل های لوکس مشهد هتل پردیسان است. این هتل در بزرگراه شهید کلانتری، جنب پارک صدا و سیما قرار گرفته و یک هتل ۵ ستاره محسوب می‌شود. هتل پردیسان مشهد در سال ۱۳۸۰ به بهره برداری رسیده و امروزه دارای ۱۶۲ واحد اقامتی شیک و مدرن است. یکی از ویژگی‌های خاص هتل پردیسان نزدیک بودن به دانشگاه فردوسی مشهد و پارک زیبای ملت است.

از دیگر ویژگی‌های خاص هتل پردیسان مشهد دارا بودن امکاناتی مانند: فضای سبز بسیار زیبا، سونا خشک و بخار، جکوزی، ماساژ، زمین تنیس، زمین بازی، ویلچر، بیلیارد، تخت سنتی، آلاچیق‌ در محوطه، مسیر پیاده روی، پارک بازی برای کودکان، اینترنت رایگان و پارکینگ رایگان است. بیشترین تخفیف هتل پارسیان مشهد ۴۰ درصد برای رزرو آنلاین است.

هتل فرهنگ و هنر مشهد

اگر قیمت هتل در مشهد یک مسئله جدی برای شماست پیشنهاد می‌کنیم هتل فرهنگ و هنر را رزرو کنید! این هتل قیمت خوبی ارائه داده و جزو هتل های ۳ ستاره مشهد است. هتل فرهنگ و هنر در سال ۱۳۹۲ ساخته شده و امروزه دارای ۷۶ واحد اقامتی است. هتلی که در نزدیکی حرم قرار گرفته و دارای امکانات خوبی همچون سالن همایش، کنفرانس، سالن جلسات، رستوران، کافی شاپ، دستگاه خودپرداز، آسانسور، نمازخانه، پارکینگ رایگان با ظرفیت ۷۰ خودرو، لاندری، خدمات بیدار باش، پرینتر، سرویس رایگان به حرم، فتوکپی، اتاق چمدان و… است. تخفیف هتل فرهنگ و هنر تقریباً ۴۶ درصد برای رزرو آنلاین است.

این تخفیف ها از کدام سامانه است؟

اگر دوست دارید تخفیفات فصلی هتل های مشهد نصیبتان شود باید وارد وب سایت ایران هتل آنلاین شوید. در این وبسایت می‌توانید قیمت هتل های مشهد با تخفیف را ببینید و یکی از آنها را برای رزرو آنلاین انتخاب کنید. همچنین می‌توانید تصاویر هر یک از هتل‌ ها را مشاهده نموده و موقعیت مکانی آن را روی نقشه بررسی کنید.

 

 

منبع رپرتاژ خبری
از طريق بخش تبلیغات
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.