مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

دانلود رمان فرشته من با لینک مستقیم و رایگان

صورتی‌ها: رمان فرشته من را در این مطلب برای شما کاربران آماده کرده‌ایم. این رمان روایت زندگی دختری به نام فرشته است که موضوعی بسیار جذاب نیز دارد. بهتر است پیش از دانلود رمان فرشته من خلاصه آن را بخوانید تا با موضوع بیشتر آشنا شوید.

دانلود رمان فرشته من

دانلود رمان فرشته من

خلاصه‌ای از رمان فرشته من:

رمان درباره‌ی دختری به اسم فرشته است که خانواده‌اش می‌خواهند او را به اجبار و به خاطر پول و به اصرار نامادری‌اش به یک پیرمرده پولدار بدهند در حالی که فرشته ۲۰ سالش بیشتر نیست. اما شب عروسی‌اش قبل از عقد به کمک دوست‌اش از خانه فرار می‌کند و این چنین مسیر زندگی‌اش تغییر می‌کند..

قسمت کوتاهی از رمان فرشته من

قسمت کوتاهی از رمان فرشته من:

تا دیپلم بیشتر درس نخوندم… خیلی دوست داشتم کنکور شرکت کنم… از رشته‌ی کامپیوتر خیلی خوشم می‌اومد ولی خب… این شده بود برام یه رویا اون هم به دو دلیل… اول این‌که من بعد از مرگ مادرم یه دختر گوشه‌گیر و تنها شده بودم که روز به روز بیشتر افسرده می‌شدم برای همین دیگه میلی به درس خوندن و مدرسه رفتن نداشتم این‌جوری شد که ۱۰ سال عقب افتادم.

وقتی هم به مرور زمان حالم خوب شد شراره وارد زندگی‌مون شد و… شد سوهان روح من… مرتب می‌گفت درس و دانشگاه رو می‌خوای چی‌کار؟ دختر به جای این‌که به این چیزا فکر کنی به فکر کاره خونه یاد گرفتن و آشپزی و… باش که فردا که رفتی خونه‌ی شوهر در نمونی… همیشه هم می‌گفت که من برای این بهت کار می‌دم تا انجام بدی چون می‌خوام ازت یه کدبانوی قابل و نمونه بسازم… هه… زنیکه هر کار دلش می‌خواست می‌کرد از آرایشگاه رفتن در هفته ۱ روز گرفته تا مسافرت سالی ۴ بار به دبی و ترکیه و… اون‌وقت منه بدبخت باید براش مثله کوزت کار می‌کردم که چی؟

هه… که می‌خواد از من یه کدبانوی قابل بسازه… کدبانو یا خدمت‌کار؟… از بابام ۱۰ سال کوچیک‌تر بود… بابام یه کارخونه‌ی تولید وسایل آرایشی و بهداشتی داشت و می‌شه گفت وضعمون

خیلی خوب بود. بابام عاشقانه مادرمو دوست داشت ولی الان می‌دیدم که چطور شراره رو… شراره جان یا عزیزم خطاب می‌کرد… وقتی به خودم اومدم دیدم همون‌طور که حوله تو دستامه دارم خاطراتمو مرور می‌کنم. اه عمیقی کشیدم و شونمو انداختم بالا… فکر کردن بهشون هم عذابم می‌داد… بی‌خیال.

امیدواریم که از خواندن رمان فرشته من لذت برده باشید. لطفا نظرات خودتان در مورد این مطلب را برای ما و دیگر کاربران مجله کامنت کنید.

دانلود

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.