مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

بازی های پولی اندروید و آیفون که امروز رایگان شده‌اند (۲۸ فروردین)

در این مطلب قصد داریم نگاهی به بازی‌های رایگان روزانه اندروید و آیفون داشته باشیم و آن‌ها را با شما کاربران به اشتراک بگذاریم.

جدا از اینکه روزانه شاهد عرضه شدن بازی‌های رایگان مختلفی برای اندروید و iOS هستیم، بازی‌های مختلف و کمتر دیده شده پرمیوم هم برای مدت زمان محدودی به‌صورت رایگان ارائه می‌شوند تا کاربران بتوانند تجربه‌های متفاوتی را روی گوشی موبایل خود کسب کنند. ازاین‌رو در ادامه فهرستی از بازی‌های پرمیوم که روزانه به‌صورت رایگان ارائه می‌شوند، برای شما کاربران عزیز تهیه کرده‌ایم تا به‌راحتی به این دسته از بازی‌های موبایل دسترسی داشته باشید. اگر فقط به‌دنبال بازی رایگان اندروید هستید،

دراین‌میان اشاره کنم با یک بار اضافه کردن بازی‌ها به فهرست بازی‌های خود، برای همیشه به‌صورت رایگان قادر به تجربه‌ی آن‌ها خواهید بود.

نابودی دشمنان در Rogue Hearts

Rogue Hearts

  • سازنده: Ninetail Co
  • سبک: نقش‌آفرینی

Rogue Hearts یک بازی سیاه‌چال محور با المان‌های نقش آفرینی است که پتانسیل سرگرم کردن بازیکنان را به‌واسطه‌ی طراحی بصری و گیم‌پلی خود دارد. اولین موردی که نظر شما را به خود جلب می‌کند، طراحی بصری بازی است. تیم سازنده از دوربین ایزومتریک برای بازی Rogue Hearts استفاده کرده است و استفاده از تکنیک‌های مدرن، چیزی است که باعث چشم نوازی آن شده است. همچنین محیط‌های بازی هم به‌گونه‌ای طراحی شده که به هیچ‌وجه احساس خستگی و تکراری بودن به شما دست نخواهد داد.

دانلود بازی Rogue Hearts اپ‌استور

طراحی متفاوت محیط‌های بازی در Tank Battle - Mini War

Tank Battle Mini War

  • سبک: آرکید
  • سازنده: Waterpower Technology

اگر علاقه‌مند به بازی‌های آرکید و کژوال هستید که بتواند برای ساعت‌ها شما را سرگرم کند، Tank Battle Mini War گزینه‌ی مناسبی برای شما خواهد بود. درواقع استودیو واترپاور تکنولوژی برای سرگرم کردن مخاطب از بازی Battle City الهام گرفته است که یکی از بازی‌های محبوب کنسول NES به حساب می‌آمد. ساختار بازی بدین صورت است که بازیکن باید موج‌های مختلفی از دشمنان را از بین ببرد و همزمان، از پایگاه خود هم محافظت کند. با گذشتش هر موج، با دشمنان چالش‌برانگیزتری روبه‌رو خواهید شد.

دانلود بازی Tank Battle Mini War اپ‌استور

تطابق آیتم‌های رنگی در Crystal Cove

Crystal Cove

  • سازنده: Andrey Spencer
  • سبک: آرکید

Crystal Cove جزو آن دسته از بازی‌هایی است که به دفعات مختلف به‌صورت رایگان در اختیار کاربران قرار گرفته است و اگر تابه‌امروز موفق به کسب آن‌ نشده‌اید، حال بهترین زمان برای دریافت Crystal Cove است. از نظر گیم‌پلی و مکانیسم‌های بازی، Crystal Cove یک محصول Matching به حساب می‌آید. بدین صورت که بازیکنان باید با قرار دادن آیتم‌های رنگی درکنار یکدیگر، آن‌ها را از بین برده و امتیاز کسب کنند. این در حالی است که نحوه انجام این کار، در Crystal Cove متفاوت و باعث متمایز شدن این بازی از محصولات مشابه شده است.

دانلود بازی Crystal Cove اپ‌استور

 

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.