مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

نسخه شرور ثور در قسمت سالانه سری کتاب کمیک Thor

تصویر جلدی که شرکت مارول برای شماره ۱ قسمت سالانه سری کتاب کمیک Thor منتشر کرده، مبارزه خدای تندر با یک نسخه «تاریک» و «پیچیده» از خودش را نشان می‌دهد.

در جدیدترین اخبار دنیای کمیک، شرکت مارول کامیکس تصویر هنری جلد شماره ۱ قسمت سالانه سری کتاب کمیک Thor را که قرار است در ماه ژوئیه چاپ شود، منتشر کرد. این تصویر که توسط آرون کودر طراحی شده، خدای تندر را نشان می‌دهد که در حال مبارزه با یک نسخه شیطانی از خودش است. شماره یک قسمت سالانه مجموعه Thor که توسط خود کودر نوشته و طراحی شده است. این کمیک، یکی از قسمت‌های سالانه‌ای است که امسال به‌عنوان بخشی از رویداد کراس اوری مارول به‌نام Infinite Destinies منتشر می‌شود؛ این رویداد کراس اوری حول محور ماموریتی برای پیدا کردن سنگ‌های بینهایت می‌چرخد.

براساس اطلاعات ارائه شده توسط سایت Monkeys Fighting Robots، خلاصه رسمی این قسمت از یک جشن درخت جهانی خبر می‌دهد. ظاهرا وقتی یک مهمان اسرارآمیز با قدرت‌های عجیبش که به دنیای دیگری تعلق دارد، وارد این مهمانی می‌شود، همه چیز به هم می‌ریزد. «همراه» او هم یک نسخه تاریک و پیچیده از ثور است که تصمیم دارد به فرمان‌روای مشت آهنین تمام قلمروها تبدیل شود! خلاصه داستان رسمی شماره ۱ قسمت سالانه سری کتاب کمیک Thor به شرح زیر است:

ثور در مقابل ثور!

ثور به همراه دیگر رهبران ده قلمرو (به همراه هاکای؟!) دور هم جمع شدند تا یک جشن درخت جهان را برگزار کنند! اما این جشن و سرور به واسطه یک اتفاق ناگهانی متوقف می‌شود. در این مراسم، یک مهمان اسرارآمیز به همراه قدرت‌های خود که به دنیای دیگری تعلق دارد، ناگهان وارد ماجرا می‌شود. او نسخه تاریک و پیچیده‌ای از ثور را به همراه خود آورده است؛ کسی که مصمم است تا به فرمانروای مشت آهنین تمام قلمروها تبدیل شود.

این قسمت، پخش پنجم (از ۸ بخش) Infinite Fury محسوب می‌شود!

مبارزه ثور با نسخه تاریک و پیچیده خود روی جلد کمیک thor

رویداد کراس اوری Infinite Destines در ماه ژوئن سال جاری با شماره ۱ قسمت سالانه سری کتاب کمیک Iron Man و شماره ۱ قسمت سالانه سری کتاب کمیک Captain America آغاز می‌شود. داستان در شماره ۱ قسمت سالانه سری کتاب کمیک Thor و شماره ۲ قسمت سالانه سری کتاب کمیک Black Cat در ماه ژوئیه ادامه پیدا می‌کند. بعد از آن هم شماره ۱ قسمت سالانه سری کتاب کمیک Avengers و همچنین Miles Morales: Spider-Man در ماه اوت منتشر می‌شود.

سرانجام این رویداد در ماه سپتامبر و شماره ۱ قسمت سالانه سری کتاب کمیک Guardians of the Galaxy و همچنین شماره ۲ قسمت سالانه سری کتاب کمیک Amazing Spider-Man به پایان می‌رسد. شماره یک قسمت سالانه این مجموعه کمیک که توسط آرون کودر نوشته و طراحی شده است، در ماه ژوئیه توسط شرکت مارول کامیکس منتشر خواهد شد

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.