مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

جذاب ترین سیزن های بازی کالاف دیوتی موبایل

تمام بازیکنانی که حداقل یکی از نسخه های مجموعه کالاف دیوتی را تجربه کرده باشند به خوبی می دانند که این بازی از جذاب ترین و هیجان انگیزترین بازی های دنیای گیم است و همین جذابیت، کیفیت، هیجان و لذت بالا باعث شده است که حدود 2 دهه ثبات داشته باشد.

تمام بازیکنانی که حداقل یکی از نسخه های مجموعه کالاف دیوتی را تجربه کرده باشند به خوبی می دانند که این بازی از جذاب ترین و هیجان انگیزترین بازی های دنیای گیم است و همین جذابیت، کیفیت، هیجان و لذت بالا باعث شده است که حدود 2 دهه ثبات داشته باشد.

کمپانی اکتیویژن بعد از آنکه بیش از 15 نسخه مختلف از این مجموعه را برای پلتفرم های مختلفی همچون ایکس باکس، کامپیوتر، پلی استیشن، نینتیندو … عرضه کرد در سال 2019 اولین نسخه موبایلی آن را نیز طراحی و تولید کرد.

Call Of Duty Mobile توانست در مدت زمان کوتاهی موفقیت های متعددی کسب کند و رکوردهای ویژه ای به نام خود ثبت کرد. امروزه بیش از 300 میلیون گیمر از سراسر جهان بازی کالاف دیوتی موبایلی را دانلود و نصب کرده اند.

این بازی نیز مانند نسخه های دیگر بازی از ویژگی ها و قابلیت های قابل توجهی برخوردار است که می تواند هیجان و لذت بسیاری برای گیمرها داشته باشد و آنها را با چالش های مختلفی مواجه کند. در ادامه مطلب به بررسی بیشتر این بازی و معرفی جذاب ترین سیزن های بازی کالاف دیوتی موبایل پرداخته خواهد شد.

معرفی جذاب ترین سیزن های بازی کالاف دیوتی موبایل

بازی Call Of Duty Mobile

همانطور که گفته شد کمپانی اکتیویژن اولین نسخه از مجموعه کالاف دیوتی را در سال 2003 تولید و برای پلتفرم های مختلفی همچون ایکس باکس و پلی استیشن عرضه کرد که با استقبال بسیاری خوبی از جانب گیمرها نیز مواجه شد. این شرکت با همکاری کمپانی های مختلفی مانند Infinity Ward، Treyarch، Sledgehammer Games، Raven Software و … تاکنون بیش از 15 نسخه مختلف از این بازی را در اختیار بازیکنان قرار داده است.

بعد از همه گیر شدن بازی های موبایلی و محبوبیت پلتفرم گوشی های موبایل شرکت اکتیویژن در سال 2019 اولین نسخه موبایلی این بازی محبوب را در سبک تیراندازی و بتل رویال منتشر کرد که تاکنون توانسته موفقیت های متعددی به دست بیاورد.

محبوب ترین و جذاب ترین سیزن های بازی CODM

سبک و ژانر بازی کالاف دیوتی به گونه ای است که هر بازیکنی با هر سلیقه ای می تواند از آن نهایت لذت و هیجان را تجربه کند و قطعا یکی از جذاب ترین بازی های تاریخ صنعت گیم به شمار می رود.

تاکنون 14 سیزن مختلف از بازی کالاف دیوتی در اختیار بازیکنان قرار گرفته است که هر کدام ویژگی ها و جذابیت های خاص خود را داشته اند و می توانند جذابیت بالایی برای بازیکنان داشته باشند. از جمله جذاب ترین فصل های این بازی می توان موارد زیر را عنوان نمود:

فصل 14 بازی کالاف دیوتی موبایل

قطعا هر چقدر که از عرضه بازی کالاف دیوتی می گذرد و آیتم های مختلف آن به روز و آپدیت می شوند ایرادات و مشکلات بیشتری از آن برطرف خواهد شد و می تواند جذابیت بیشتری برای بازیکنان داشته باشد. سیزن 14 بازی COD موبایل در حال حاضر آخرین و جدیدترین فصل این بازی به شمار می رود که با داشتن ویژگی ها و قابلیت های مختلف می تواند هر بازیکنی را با چالش های جذاب و مهیجی مواجه کند. در این فصل بازیکنان می توانند از مود جدید که با نام 3vs3 Gunfight شناخته می شود استفاده کنند و با سایر بازیکنان به رقابت بپردازند.

معرفی جذاب ترین سیزن های بازی کالاف دیوتی موبایل

در این مود کمپانی اکتیویژن دوباره زامبی ها را به بازی برگردانده است و جذابیت بازی را برای بازیکنان دو چندان کرده است. همچنین این فصل تغییرات مختلفی در مقایسه با سیزن های قبلی داشته است که مهم ترین آنها وجود انواع سلاح های جدید در بازی است که به بازیکنان اجازه می دهد نبرد و مبارزه های بسیار هیجان انگیزی را تجربه کنند. یکی دیگر از تغییرات این فصل وجود اسکیل جدید gravity vortex می‌ باشد که به بازیکنان اجازه می دهد از سیاهچاله های مختلف برای کشتن دشمنان بهره ببرند.

سیزن 13 بازی کالاف دیوتی موبایل

یکی دیگر از محبوب ترین، بهترین و جذاب ترین سیزن های بازی کالاف دیوتی فصل 13 این بازی است که اواخر آذر ماه 1399 منتشر شد. این سیزن نیز جذابیت های مختلفی برای بازیکنان دارد چرا که در مقایسه با سایر فصل ها از مپ ها، سلاح ها و کاراکترهای جدیدی در آن رونمایی شد و بازیکنان می توانند با بهره گیری از این آیتم های مختلف مهارت و توانایی های خودشان را به چالش بکشند. نقشه جدید Nuketown Russia در این بازی می تواند برای بازیکنان جذابیت های بالایی داشته باشد.

همچنین حالت جدید چند نفره Grind که قبلا در بازی Modern Warfare نیز وجود داشت می تواند چالش های بسیار مهیجی برای بازیکنان به همراه داشته باشد. سلاح های جدیدی که در این فصل در دسترس بازیکنان قرار دارند هر کدام دارای ویژگی ها و قابلیت های منحصر به فردی هستند که می توانند مبارزات و نبردهای رودر رو را برای گیمرها جذاب تر کنند. به صورت کلی سیزن 13 بازی کالاف دیوتی موبایل می تواند یک فصل کامل و بی نقص قلمداد شود و هر بازیکنی را به وجد بیاورد.

فصل 12 Call Of Duty Mobile

هر چند که سیزن های به روز شده بازی کالاف دیوتی تغییرات مثبت متعددی داشته و ایرادات و مشکلات بسیاری کمتری دارند اما یکی از جذاب ترین فصولی که اکتیویژن برای بازی کالاف دیوتی موبایل عرضه کرده است فصل 12 این بازی است که چالش های مختلفی را پیش روی بازیکنان قرار می دهد.

در این فصل از حالت نایت مود کالاف دیوتی مدرن وارفر استفاده شده است که جذابیت های بی نظیری برای بازیکنان به همراه دارد. نقشه جدیدی که در این فصل در دسترس بازیکنان قرار گرفته است می تواند فضای جدید و تازه ای را پیش روی آنها قرار بدهد. بازیکنان می توانند در این نقشه در یک پارک صنعتی قرار بگیرند و با سایر گیمرها مبارزه کنند.

همچنین در این فصل 3 شخصیت و کاراکتر جدید به بازی اضافه شده است که می تواند جذابیت های بسیار زیادی برای بازیکنان داشته باشند. هر کدام از این شخصیت ها ویژگی ها و قابلیت های منحصر به فردی دارند که می توانند هر بازیکنی را به وجد بیاورند. در مقایسه با سیزن های قبلی بازیکنان می توانند در فصل 12 این بازی از سلاح های کاربردی و جدیدتری استفاده کنند.

در این فصل یک سلاح دفاعی جدید به نام Ballistic Shield Operator Skill در دسترس بازیکنان قرار گرفته است که البته بازیکن ابتدا باید به تایر 14 برسد و بعد از آنکه توانست به تایر 21 دست پیدا کند می تواند از سلاح های قدرتمندتری مانند AGR 556 SMG نیز استفاده کند.

معرفی جذاب ترین سیزن های بازی کالاف دیوتی موبایل

همچنین در فصل 12 بازی کالاف دیوتی موبایل بازیکنان می توانند به ایونت Knights Divided به عنوان یک رویداد فوق‌العاده دسترسی داشته باشند که جوایز و پاداش های بی نظیری دارد. البته بازیکنانی که در این سیزن بتوانند به صورت تیمی به بازی بپردازند از شانس بیشتری برای پیروزی برخوردار خواهند بود و می توانند لذت و هیجان بیشتری را تجربه کنند.

سیزن 9 بازی کالاف دیوتی موبایل

می توان گفت یکی از کامل ترین و هیجان انگیزترین سیزن های بازی کالاف دیوتی موبایل سیزن 9 آن می باشد چرا که تغییرات زیادی نسبت به نسخه قبلی خود داشته و می تواند چالش های متعددی برای بازیکنان به همراه داشته باشد. این سیزن ششم آگوست و در مرداد ماه عرضه شد.

در این بازی بازیکنان می توانند از مپ های جدیدی استفاده کننده که شباهت زیادی به نقشه های Warfare 2019 دارد. همچنین در این سیزن نیز گیمرها می توانند از زامبی ها در بازی خود استفاده کنند. در سیزن 9 کالاف دیوتی بازیکنان می توانند از Scorestreaks و Operator Skill نیز استفاده کنند و با بهره گیری از انواع سلاح های قدرتمند همچون مسلسل در رقابت ها و نبردهای متعددی شرکت کنند. در این فصل گیمر می تواند بسیاری از تجهیزات و آیتم ها را در کمتری از 20 ثانیه بازیابی کنند.

از جمله سلاح های متعدد و مختلفی که در بخش بتل رویال این سیزن می توان از آنها استفاده کرد می توان به BK5، LK24، ICR، KN44، HBRa3، HVK، Locus، Outlaw، Chopper، Pharo و … اشاره کرد که هر کدام دارای ویژگی ها، قابلیت ها و مزایای متعددی هستند. یکی دیگر از مهم ترین دلایل جذابیت بالای سیزن 9 کالاف دیوتی موبایل مود جدید 10V10 آن می باشد که بازیکنان می توانند با بازیکنان بیشتری رقابت داشته باشند.

4 مکان جدید در بخش بتل رویال این فصل اضافه شده است که هیجان و لذت بازی را برای گیمرها دوچندان می کنند. بازیکنان می توانند با خرید سی پی کالاف وارزون و سی پی کالاف دیوتی موبایل آیتم های مختلف موجود در این سیزن را مطابق میل خودشان شخصی و سفارشی سازی کنند.

سیزن 8 بازی Call Of Duty Mobile

یکی از جذاب ترین قسمت های سیزن 8 بازی کالاف دیوتی موبایل داشتن بزرگ ترین نقشه این بازی می باشد. این سیزن در ماه ژانویه در حالی منتشر شده که بازیکنان را با نقشه، سلاح، مود و تم های جدیدی از بازی آشنا کرد. در این فصل Perk های جدیدی به بازی اضافه شده اند که مهم ترین آنها شامل Overkill (Red Perk، Quick Fix (Green Perk) و Shrapnel (Blue Perk) و … می باشند که هر کدام می توانند امکانات و قابلیت های مختلفی را در دسترس بازیکنان قرار دهند.

همچنین در این سیزن بازیکنان می توانند از انواع اسکین ها و سلاح های مختلف استفاده کنند که هر کدام می توانند جذابیت های بسیار چالش برانگیزی داشته باشند.از دیگر جذابیت های این فصل می توان به مود Juggernaut اشاره کرد که در آن 5 بازیکن در برابر Juggernaut به رقابت می پردازند و باید بازیکنان قدرتمند را جمع کنند تا بتوانند Juggernaut را از بین ببرند. قابلیت Takeo’s Katana که قرار بود در فصل هفتم بازی در دسترس بازیکنان قرار بگیرد در سیزن 8 عرضه شد و بازیکنان می توانند با استفاده از این قابلیت نمای TPP را به FPP تغییر بدهند و دشمنان را از بین ببرند.

سیزن 15 بازی کالاف دیوتی موبایل

هر چند که در حال حاضر بازی کالاف دیوتی موبایل در سیزن 14 در حال پیگیری است اما اخبار و حواشی مربوط به عرضه سیزن 15 این بازی در میان گیمرها دست به دست می شود که نشان می دهد این سیزن می تواند جذابیت های بسیار زیادی برای گیمرها داشته باشد. بر اساس اخبار منتشر شده در این سیزن بازیکنان می توانند از انواع سلاح های جدید، اسکین های جدید، تغییرات در مولتی پلیر بازی، نقشه و حالت های جدید و … استفاده کنند و با بازیکنان دیگر به رقابت بپردازند.

بر اساس اخبار منتشر شده سیزن 15 می تواند به عنوان کامل ترین، هیجان انگیزترین و جذاب ترین فصل بازی کالاف دیوتی موبایل شناخته شود چرا که بازیکنان می توانند به تمامی آیتم های موجود در این بخش دسترسی داشته باشند و مهارت ها و توانایی های خودشان را به چالش بکشند. به صورت کلی هر کدام از فصل هایی که کمپانی اکتیویژن برای این بازی منتشر کرده است از جذابیت های خاصی برخوردار هستند و بازیکنان می توانند با خرید CP کالاف به همه امکانات و آپشن های بازی دسترسی پیدا کرده و تمامی آیتم های موجود در بازی را به روز نمایند.

سخن نهایی

بازی های موبایلی در چند سال اخیر به شدت مورد توجه بازیکنان قرار گرفته اند و یکی از معروف ترین و محبوب ترین بازی های موبایلی بازی Call Of Duty است که از سال 2019 در دسترس بازیکنان قرار گرفته است. این بازی تاکنون در 14 سیزن مختلف منتشر شده است که هر کدام از این سیزن ها دارای ویژگی ها و قابلیت های مختلفی هستند که می توانند برای بازیکنان جذابیت بالایی داشته باشند.

اگرچه تمام فصل های این بازی می توانند برای بازیکنان جذاب و هیجان انگیز باشند اما تعدادی از این فصول به دلیل داشتن مپ ها، مودها، سلاح ها، آیتم ها و تجهیزات مختلف و متعدد محبوبیت و جذابیت بیشتری دارند

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.