مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

معرفی بهترین سایت های دانلود موزیک بی کلام خارجی

آیا وقتی میکروفن ? را در دست دارید، خوانندگی را دوست دارید و احساس زنده بودن می کنید؟ اگر چنین است ، کارائوکه برای شما مناسب است زیرا می توانید با آهنگ های مورد علاقه خود آواز بخوانید و آواز خواندن را مانند یک ستاره موسیقی احساس کنید. در ادامه به معرفی چندتا از بهترین سایت های دانلود موزیک کارائوکه خواهیم پرداخت

دانلود آهنگ خالی موزیک های معروف خارجی برای کارائوکه

Best Sites For Download Karaoke Music Without Words

برای کمک به شما، بهترین سایت ها  را برای دانلود موسیقی کارائوکه گردآوری کرده ایم. اینها ترانه هایی بدون آواز و فقط دارای موسیقی پس زمینه هستند.

به عبارت دیگر آهنگ خالی بدون صدای خواننده در این سایت ها قرار دارد و شما به راحتی می توانید آواز خواندن مانند یک ستاره را با این آهنگ ها شروع کنید.

کانال یوتیوب Sing King

Sing King یک کانال YouTube محبوب است که دائماً آخرین  موسیقی های جدید را در نسخه های کارائوکه خارجی در کانالش قرار می دهد.

نه تنها این آهنگ ها از عالی ترین خواننده ها  است بلکه فقط  با ساز نواخته می شوند تا بتوانید تلفظ صحیح و تکنیک درست خوانندگی را در این آهنگ ها ادا کنید.

سایت Karaoke Version

برای دانلود موزیک بی کلام آهنگ های معروف،  وب سایت  Karaoke version فوق العاده قدرتمند است. این سایت به جای داشتن ترانه های اصلی ، فهرست گسترده ای از آهنگ هایی را دارد که بسیار شبیه به آهنگ اصلی است، با این وجود کمی تغییرات نسبت به آهنگ اصلی دارد.

جذاب ترین بخش سایت این است که می توانید سازهای خاص را به آهنگ اضافه کنید یا پاک کنید. به عنوان مثال ، شما می توانید گیتار را به آهنگ خود اضافه کنید یا درام بزنید. این بدان معنی است که شما نه تنها می توانید آواز بخوانید بلکه یک ساز را نیز به آن می توانید اضافه کنید.

 

سایت Sing Snap

برای دانلود آهنگ کارائوکه این وب سایت نیز پیشنهاد می شود. SingSnap خود را “بزرگترین جامعه کارائوکه آنلاین” می داند. این شما را ترغیب می کند آهنگ های که با آهنگ کارائوکه خوانده اید را  بارگذاری کرده و نظر سایر کاربران را در مورد آهنگ خود جویا شوید.

شما می توانید نتیجه کار خود و دیگران را در این سایت بسنجید. همچنین می توانید آهنگ هایی که شما یا دیگران خوانده اند را ذخیره کرده و در کانال یوتیوب خود به اشتراک بگذارید.

سایت Sing2Music

Sing2Music هدف خود را در جلب  “نوازندگان حرفه ای” قرار داده که می خواهند نسخه های حرفه ای تر آهنگ ها را ضبط کنند. Sing2Music نسخه های خاص خود را ، اغلب به سبک آکوستیک یا با ساز های مختلف تولید می کند، تا مردم آواز بخوانند.

البته ، این آهنگها هنوز هم برای موزیک کارائوکه به همان اندازه خوب کار می کنند، اگرچه آنها دقیقاً مشابه آهنگ های اصلی نیستند. به سادگی یک آهنگ یا هنرمند را جستجو کنید و سپس می توانید آهنگ را  از اپلیکشن هایی، مانند Spotify یا Apple Music  بار ها گوش کنید.

اپلیکشن Youka

این سایت قبلاً به عنوان یک سرویس آنلاین در دسترس بود ، اما اکنون این برنامه ای است که شما باید آن را در کامپیوتر خود دانلود کنید. با این حال ، ارزش آن را دارد زیرا می تواند اشعار و موسیقی را از هر موسیقی ای که در YouTube قرار دارد، با استفاده از هوش مصنوعی جدا کند. این برنامه   برای ویندوز ، مک و لینوکس در دسترس است.

پس از باز کردن Youka ، می توانید از نوار جستجو در بالای صفحه استفاده کنید تا یک ویدیوی موسیقی را در YouTube جستجو کنید. فقط نام آهنگ یا هنرمند را وارد کنید و خواهید دید که نتایج چگونه ظاهر می شوند.

روی تصویر کوچک آهنگ مورد نظر  کلیک کنید ، سپس مدتی صبر کنید تا این برنامه فیلم را دانلود و پردازش کند. شما می توانید اطلاعات پیشرفت را در بالای صفحه ببینید،  صبور باشید، پس از اتمام به طور خودکار شروع به پخش نسخه آهنگ خالی بدون صدای خواننده می کند.

اپلیکشن Singa

Singa یک اپلیکشن برای اندروید و iOS است. با این وجود، همیشه می توانید آهنگ های کارائوکه را به سرعت در اختیار داشته باشید، آماده باشید تا هر لحظه عملکرد خیره کننده ای داشته باشید و با این آهنگ ها  آواز بخوانید.

در singa با بیش از ۸۰۰۰۰ آهنگ موجود در ژانرها و سبک های مختلف موجود است که می تواند  هر چیزی را که می خواهید با این آهنگ ها بخوانید.  این اپلیکشن حتی دارای لیست هایی از آهنگ  که مطابق حس و حال شما در آن لحظه  است می باشد، بنابراین اگر نمی دانید چه آوازی می خواهید  بخوانید، می توانید به راحتی چیز جدیدی را کشف کنید که مطابق حس شما در آن لحظه باشد.

Singa برای تعداد معینی از آهنگ رایگان است  اما پس از آن می توانید ۳۰ روز آزمایشی رایگان از آن استفاده  و سپس یا یک  حق .عضویت ماهیانه در آن عضو شوید.

نظرات و پیشنهادات شما؟

ما در این مطلب سعی کردیم آموزش دانلود موزیک بی کلام آهنگ های معروف را برای شما قرار دهیم اگر سوالی یا نظری درباره دانلود آهنگ خالی و یا دانلود کارائوکه کره ای و… دارید می توانید از قسمت دیدگاه ها برای ما ارسال کنید.

منبع انزل وب
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.