مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

مانتوی طرحدار دخترانه: جدیدترین مدل‌های مانتو طرحدار

صورتی‌ها: یکی از اصلی‌ترین اجزای تشکیل دهنده استایل بانوان ایرانی مانتو است. در بین مانتو‌های موجود در بازار مانتوی طرحدار دخترانه طرفداران بسیار زیادی دارد چراکه هم تنوع رنگ در این مدل مانتوها بسیار زیاد است و هم تنوع طرح. این قابلیت‌ها به همه این امکان را می‌دهد که بر اساس سن، قد و اندام خود مانتو مناسب خودش را پیدا کند. در این مطلب برای شما کاربران عزیز گالری از جدیدترین مدل‌های مانتوی طرحدار دخترانه را تهیه کرد‌ایم. شما نیز اگر می‌خواهید با مدل‌های جدید این نوع مانتو آشنا شوید بهتر است این مطلب را با دقت دنبال نمایید.

مانتوی طرحدار دخترانه

مانتوی طرحدار دخترانهاولین سوالی که در مورد مانتوی طرحدار دخترانه به ذهن می‌رسد این است که این مانتو‌ها مناسب چه کسانی هستند؟ در جواب این سوال باید بگوییم که مانتو‌های طرح دار معمولا برای خانم‌ها و دختران جوانی که اندام ظریفی دارند مناسب هستند زیرا مانتو‌های طرح دار در حالت کلی اندام شما را پرتر نشان خواهند داد ولی این دلیل نمی‌شود که خانم‌های چاق از مانتوهای طرح دار استفاده نکنند. این خانم‌ها با رعایت برخی از نکات می‌توانند به راحتی مانتو طرح دار نیز بپوشند.

مانتوی طرحدار جدید

مانتوی طرحدار جدید

مانتوی طرحدار شیک

مانتوی طرحدار جدید

عکس مانتوی طرحدار دخترانه ۹۸

مدل مانتو جدید طرحدار

مدل مانتو رنگی طرحدار جدید ۹۸

مانتوی طرحدار دخترانه جدید

مدل مانتو جدید طرحدار

مدل مانتو جدبد

عکس مانتو طرحدار

عکس مانتو طرحدار

مانتو طرحدار دخترانه

مانتوی طرحدار دخترانه جدید

عکس مانتو طرحدار

عکس مانتو طرحدار

عکس مانتوی جدید طرح دار

عکس مانتوی جدید طرح دارمانتوی طرح دار پر ادعا است و شما بعد از انتخاب این مانتو باید بقیه اکسسوری‌ها و لباس‌های خود را ساده‌تر انتخاب کنید تا در نگاه اول مانتوتان در معرض دید باشد. علاوه بر این با طرح دار بودن مانتو اگر شال و یا حتی کفش و کیف خود را طرح دار انتخاب کنید، استایلتان شلوغ و خسته کننده دیده خواهد شد. پس در نتیجه با انتخاب مانتو طرحدار باید بقیه اکسسوری و لباس‌ها مانند شال، روسری، شلوار، کیف و کفش خود را ساده انتخاب کنید.

مدل مانتوی طرحدار

مدل مانتوی طرحدار

مانتوی جدید طرحدار

مانتوی طرحدار دخترانه جدید

مانتو جدید طرحدار دخترانه

مانتوی طرحدار دخترانه جدید

عکس مانتو جدید دخترانه

عکس مانتو جدید دخترانههمانطور که در تصاویر می‌بینید مانتوهای طرح دار انواع بسیار مختلفی دارند شما باید همه معیارهایی که برای انتخاب مانتو در نظر داشتید را، در انتخاب مانتو طرح‍دار نیز رعایت کنید؛ مثلا باید در انتخاب مانتو به قد و وزن، تناسب اندام و رنگ پوست و … توجه نمایید.

انواع مانتوهای طرح دار عبارتند از: مانتو طرح دار بلند، جلو باز، کوتاه، مجلسی، اسپرت و … که شما باید با توجه به سلیقه شخصی، اندام، رنگ پوست و خیلی از معیارهای دیگر مانتوی خود را انتخاب کنید.

مدل مانتو جدید طرحدار

مدل مانتو جدید طرحدار

عکس مانتو جدید با طرح خاص

مانتوی طرحدار دخترانه جدیدپارچه‌های طرحدار نیز با هم متفاوت هستند. همانطور که می‌دانید یکی از معیارهای خرید مانتو توجه به جنس آن است پس شما نیز هنگام خرید مانتو طرح دار باید به جنس آن توجه کنید. مانتوهای طرح دار را می‌توانید در جنس‌های مختلفی مانند کتانی، مخملی، ساتن ،نخی، کریپ و غیره پیدا کنید.

مدل مانتوی جدید طرحدار

مانتوی طرحدار دخترانه جدید

مدل مانتو شیک

مدل مانتو شیک طرحدار دخترانهمدل‌های مختلفی از مانتو‌ها هستند که در آن‌ها کل مانتو با پارچه طرحدار دوخته می‌شود. این مانتو‌ها به نسبت طرح‌شان شلوغ دیده می‌شوند. اگر شما طرفدار ساده بودن هستید می‌توانید کل مانتو را طرح دار انتخاب نکنید.

برخی از مانتو‌ها وجود دارند که فقط قسمتی از مانتو طرح دار است و بقیه قسمت‌های مانتو، پارچه ساده و تک رنگ دارد. در این گالری نیز نمونه‌ای از این مانتو‌ها را مشاهده می‌کنید.

مثلا ممکن است یقه یک مانتو را با پارچه طرح دار بدوزند و بقیه قسمت‌های مانتو را از پارچه تک رنگ و ساده. یا ممکن است بالاتنه و پایین تنه مانتو را از دو نوع پارچه بدوزند، یکی ساده و دیگری طرح دار.

ماتوهای طرحدار انواع مختلفی دارد و شما باید با سلیقه شخصی خودتان و بر اساس معیارهای ظاهریتان‌، مانتویی را انتخاب کنید.

مدل مانتو طرحدار

مدل مانتو رنگی جدید

مانتوی طرحدار دخترانه جدید

مانتوی طرحدار دخترانه

مانتوی طرحدار دخترانه جدید

مدل مانتو شیک و جدید

مدل مانتو شیک و جدیدشاید در نظرتان ست کردن مانتو طرح دار سخت به نظر بیاید، در حالی که این گونه نیست و حتی شاید ساده‌تر از بقیه مانتو‌ها باشد. برای ست کردن مانتو طرح دار می‌توانید در همان رنگ مانتو بقیه اکسسوری و لباس‌های خود را انتخاب کنید. البته همانطور که در بالا ذکر کردیم باید ساده و بدون طرح باشند.

مدل مانتو جدید طرحدار

مانتوی طرحدار دخترانه جدید

مانتو جدید طرحدار

مانتو جدید طرحدارممنون که با این مطلب نیز همراه ما بودید. اگر شما نیز از مانتوهای طرحدار استفاده می‌کنید لطفا تجربیات خودتان را در این باره برای دیگر کاربران مجله بیان کنید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.