مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

آموزش بزرگ كردن چشم با آرایش

بهترین آرایش چشم برای چشمانی که کوچک هستند آرایشی است که مقداری چشم های شما را بزرگتر نشان دهد.

چه چشمان درشتی داشته باشید چه چشمان ریز، همیشه زمان هایی هست که دوست دارید چشمانتان را همانند چشمان پرنسس های داستان های والت دیزنی درست کنید. چشمانی باز و درشت داشته باشید. برای این کار هم روشی وجود دارد. شما می توانید با این روش، چشمانتان را طوری آرایش کنید که درشت تر و بازتر به نظر برسند.

  1. خط چشم بیرنگ بکشید.

بزرگ کردن چشم با آرایش,خط چشم بیرنگ

برای اینکه چشمانتان درشت تر دیده شوند بهتر است، خط پایین چشم را رنگ سفید یا بژ بزنید. این رنگ به نظر قسمتی از چشمتان می رسد و علاوه بر زیباتر نشان دادن چشم ها، آنها را درشت تر نیز نشان می دهند.

  1. مژه های پایین چشمتان را ریمل بزنید.

بزرگ کردن چشم با آرایش,مژه های پایین

ابتدا پایین چشمانتان را کانسیلر بزنید تا درخشان تر شوند سپس مژه های پایین را نیز ریمل بزنید. تفاوت رنگ تیره ریمل در برابر رنگ روشن پوست، به چشم حالت می دهد. بهتر است از ریمل های ضد آب استفاده کنید که بعدا زیر چشم را سیاه نکند.

  1. سایه سفید بزنید.

بزرگ کردن چشم با آرایش,سایه سفید

کمی سایه رنگ نقره ای یا سفید به گوشه داخلی چشمانتان اضافه کنید تا برق چشمانتان را بیشتر کرده و آن را روشن کند. این یکی از روش های بازتر نشان دادن چشم است. از دو رنگ روشن به جای یک رنگ استفاده کنید تا نتیجه بهتری بگیرید.

  1. از مژه مصنوعی استفاده کنید.

بزرگ کردن چشم با آرایش,مژه مصنوعی

مژه مصنوعی را معمولا برای مژه های پلک بالا استفاده می کنند. اما می توانید چند عدد مژه مصنوعی نیز به وسط پلک پایین اضافه کنید تا مژه هایتان پرتر دیده شود. می توانید از مژه مصنوعی دانه ای استفاده کنید یا فقط یک مژه مصنوعی کامل را به دو قسمت تقسیم کنید و نصف آن را استفاده کنید.

  1. خط چشم دوخطی بکشید.

بزرگ کردن چشم با آرایش,خط چشم دوخطی

این کار را در آخرین مرحله آرایش انجام دهید. این آرایش تغییر بزرگی برچشمتان ایجاد می کند. برای شروع با یک مداد چشم تیره ، یک خط چشم گربه ای بالای چشم بکشید. حالا یک رنگ روشن انتخاب کنید و خط باریکی زیر خط انتهای چشم در پلک پایین بکشید. شما می توانید از خط چشم های رنگی نیز برای این کار استفاده کنید و تفاوت ها را ببینید. شاید رنگ دیگری بجز سفید نیز بتواند نتیجه بهتری روی چشمان شما داشته باشد.

نتیجه نهایی:

 

 

 

بزرگ کردن چشم با آرایش,

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.