مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

اولین تصویر زنده از پیکسل 5 و 4a 5G افشا شد؛ اقدام عجیب گوگل در دوربین

گوگل پیکسل 5 و 4a 5G تا اواخر مهر از راه خواهند رسید اما از همین حالا رندرها و مشخصات آنها افشا شده و در جدیدترین مورد هم نسبت به انتشار تصویری زنده از آنها رسیده است.

در ساعات گذشته تصویری منتسب به پیکسل‌های بعدی گوگل همراه با مشخصات این موبایل‌ها در «ردیت» منتشر شد که حالا از دسترس خارج شده است. در تصویر زیر گوگل پیکسل ۵ در سمت چپ و 4a 5G در ست راست قرار دارد.

 همانطور که می‌بینید ظاهر صیقل خورده پیکسل ۵، سنسور اثر انگشت فیزیکی و پیکربندی مربعی دوربین اصلی هر دو گوشی با رندرها و شایعات قبلی مطابقت دارد. همراه این تصاویر فهرستی از مشخصات هم منتشر شده که بر اساس آن هر دو گوشی به چیپست اسنپدراگون 765G مجهز خواهند شد اما میزان رم برای پیکسل ۵ هشت و برای گوشی دیگر ۶ گیگابایت ذکر شده است.

از دیگر تشابهات این دو دستگاه باید به دوربین با سنسور اصلی ۱۲ مگاپیکسلی و الترا واید ۱۶ مگاپیکسلی و همچنین سنسور سلفی ۸ مگاپیکسلی اشاره کرد. حذف سنسور تله‌فوتو پیکسل ۴ به خاطر حسگر التراواید در نوع خود جالب است که چرا که شرکت‌های دیگر معمولا هر دو حسگر را کنار هم قرار می‌دهند.

همانطور که روز گذشته هم شنیده می‌شد گوگل مدل ۵ را به نمایشگری ۹۰ هرتزی مجهز خواهد کرد اما نرخ تازه‌سازی برای مدل دیگر از ۶۰ هرتز فراتر نمی‌رود. به گفته این افشاگر هر دو مدل پنل پشتی پلاستیکی خواهند داشت. هرچند این مساله پیش از این هم شنیده می‌شد اما موبایل‌های پرچمدار چندین نسل است که از پنل شیشه‌ای برخوردار هستند.

تفاوت در سایز باتری هم در نوع خود جالب است. در حالی که معمولا موبایل‌های بزرگتر از باتری حجیم‌تر برخوردار می‌شوند، پیکسل ۵ علی رغم سایز کوچکتر میزبان باتری ۴ هزار میلی‌آمپر ساعتی است اما پیکسل 4a 5G به باتری ۳۸۰۰ میلی‌آمپری مجهز شده است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.