مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

مدل جدید دامن پلیسه: جدیدترین مدل‌های دامن پلیسه حریر، مشکی و لمه

دامن‌های پلیسه جزو لباس‌های پرطرفدار در بین بانوان و دختران است که از زمان‌های قدیم وارد عرصه مد شده و امروزه نیز به وفور دیده می‌شوند. در این میان شاید چند سالی این دامن‌ها به دلایل مختلفی از عرصه مد حذف شدند ولی در سال‌های اخیر دوباره به این صنعت بازگشتند و بیش از هر زمان دیگری طرفداران خود را یافتند. در این مطلب از مجله بانوان و دخترانه صورتی‌ها قصد داریم گالری از مدل جدید دامن پلیسه را برایتان به نمایش گذاشته و نکاتی را در مورد خرید و انتخاب دامن پلیسه برایتان مطرح کنیم همراه ما باشید.

مدل جدید دامن پلیسه

مدل جدید دامن پلیسه

شاید اولین سوالی که در مورد دامن‌های پیلیسه به ذهن می‌رسد این است این دامن‌ها مناسب چه افرادی هستند؟ در جواب این سوال باید ابتدا به چند نکته مهم اشاره کرده و سپس به آن پاسخ دهیم. از آن جایی که این دامن‌ها حالت گشادی دارند بنابراین باعث چاق نشان دیده شدن می‌شوند پس از این نکته نتیجه می‌گیریم که افرادی که پاهای پری دارند نباید از این دامن‌ها استفاده کنند زیرا باعث چاق‌تر و پر دیده شدن پاهایشان خواهد شد در مقابل کسانی که پاهای لاغر و بلندتری دارند می‌توانند به راحتی از این دامن‌ها استفاده کنند.

مدل جدید دامن پلیسه ۹۸

مدل جدید دامن پلیسه

دامن پلیسه گلدار

دامن پلیسه حریر

پوشیدن این دامن‌ها محدودیت سنی خاصی ندارد ولی با توجه به مدل و طرح آن در افراد جوان و دختران، زیباتر دیده می‌شود ولی افراد میانسال نیز می‌توانند مدل دامن پلیسه بلند را برای مجالس و میهمانی‌ها انتخاب کنند.

دامن پلیسه حریر

دامن پلیسه حریر

مدل دامن پلیسه پلنگی

مدل دامن پلیسه

مدل دامن پلیسه

مدل دامن پلیسه

در زمان‌های قدیم دامن‌های پلیسه فقط مدل کوتاهی داشتند ولی امروزه در اندازه‌های مختلفی تولید می‌شوند و شما بستگی به سن و قد خود می‌توانید مدل دامن پلیسه را انتخاب کنید. مشخص است که مدل دامن کوتاه را فقط برای مجالس و عروسی‌ها می‌توانید بپوشید ولی امروزه با مد شدن دامن پلیسه بلند می‌توانید آن را برای بیرون از منزل و به همراه مانتو و تونیک هم استفاده کنید. معمولا دامن‌های پلیسه کاملا قد بلند و اندازه ۹۰ را برای بیرون از منزل استفاده می‌کنند که شما می‌توانید به همراه دامن پلیسه اندازه ۹۰ جوراب شلواری بپوشید تا پاهایتان دیده نشود. با این دامن‌ها استایل بسیار خاصی را برای خودتان رقم خواهید زد.

مدل جدید دامن پلیسه

دامن پلیسه جدید

مدل دامن پلیسه دخترانه

مدل دامن پلیسه زنانه

مدل دامن پلیسه زنانه

مدل دامن ۲۰۱۹

مدل دامن 2019

مدل دامن پلیسه حریر

مدل دامن پلیسه حریر

جنس دامن پلیسه می‌تواند بسیار متنوع باشد مثلا از جمله جنس دامن‌های پلیسه که طرفداران بسیاری دارد عبارتند از: دامن پلیسه حریر، ساتن، لمه، مخمل و … شما باید با توجه به پیراهن و یا مانتویی که قصد دارید با این دامن‌ها بپوشید، جنس آن را انتخاب نمایید. همچنین انتخاب جنس دامن پلیسه به مهمانی که دعوت هستید هم بستگی دارد مطمئنا که نمی‌توانید دامن پلیسه نخی را به یک میهمانی بزرگ بپوشید!

دامن پلیسه مشکی

عکس دامن پلیسه

عکس دامن پلیسه

مدل دامن پلیسه جدید

مدل دامن پلیسه جدید

دامن پلیسه مدل جدید

در زمان‌های قدیم دوخت دامن پلیسه کار سختی به شمار می‌آمد، زیرا معمولا با کمک اتو روی پارچه خط می‌انداختند و این کار نسبتا سختی است و در طول زمان احتمال باز شدن این خط اتو‌ها وجود داشت.

ولی امروزه با به وجود آمدن پارچه‌های پلیسه کار خیاط‌ها آسان‌تر شده است و دیگر نیازی به خط انداختن با اتو وجود ندارد. شما می‌توانید پارچه‌های پلیسه را از پارچه فروش‌ها به راحتی تهیه کرده و برای خودتان دامن بدوزید و یا پارچه را تحویلِ خیاط دهید.

عکس دامن پلیسه زنانه

عکس دامن پلیسه زنانه

عکس دامن پلیسه ۹۸

مدل دامن جدید پلیسه

مدل دامن جدید پلیسه

دامن پلیسه

دامن پلیسه

دامن پلیسه جدید

یادتان باشد که اگر دامن پلیسه طرح دار را انتخاب می‌کنید بهتر است بلوز کاملا ساده داشته باشید. پیشنهاد ما این است که دامن تک رنگ و ساده را برای استایل خود انتخاب نموده و با یک بلوز یا مانتو طرح دار بپوشید همچنین اگر دامن شما پلیسه است دیگر اجازه ندارید که شال و یا تونیک یا مانتو خود را با جنس پلیسه انتخاب کنید.

دامن پلیسه لمه

دامن پلیسه ساتن

دامن پلیسه ساتن

دامن پلیسه ساتن

اسپرت یا مجلسی کردن دامن پلیسه دست خود شماست! یعنی دامن پلیسه این قابلیت را دارد که هم اسپرت باشد و هم مجلسی. چگونه؟

شما با کمک کفش و استایل کلی خود می توانید یک دامن را کاملا اسپرت نمایید و یا کاملا مجلسی!  با انتخاب کفش کاملا اسپرت، کیف کوله پشتی، استایل خود را اسپرت کنید و با پوشیدن کفش پاشنه بلند و کیف مجلسی یک استایل مجلسی را از دامن پلیسه ایجاد خواهید کرد.

مدل جدید دامن پلیسه

دامن پلیسه مشکی

ممنون که با این گالری همراه ما بودید، لطفا نظرات خود را در مورد این گالری بیان کنید ♥

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.