مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

عرضه FIFA 21 برای پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس تایید شد

کمپانی الکترونیک آرتز بامداد امروز گزارش مالی خودش را منتشر کرده و حالا می‌دانیم که بازی‌های خیلی بیشتری، به خصوص از خانواده EA Sports برای کنسول‌های پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس، پاییز همین امسال منتشر خواهند شد.

الکترونیک آرتز در حقیقت تایید کرده که بازی‌های FIFA 21 و Madden NFL 21 و NHL 21 به علاوه چند بازی ورزشی دیگر که هنوز معرفی نشده، همزمان با عرضه کنسول‌های نسل جدید منتشر خواهند شد. به ادعای «اندرو ویلسون» مدیر شرکت، این عناوین «ترکیبی از خلاقیت، اعتبار و کیفیتی که [توانایی‌های] EA Sports را به تفکیک نمایش می‌دهد را به ارمغان می‌آورد».

EA Sports سکان‌دار ما در نسل بعدی کنسول‌ها خواهد بود، و ما برای به اشتراک گذاشتن آن تجربیات در آینده نزدیک هیجان‌زده هستیم.

در رابطه با بازی‌های ورزشی معرفی نشده، ویلسون تاکید کرد که الکترونیک آرتز در صدد است تا برخی عناوین قدیمی‌تر را دوباره زنده کند. به همین ترتیب شایعه شده احتمالا صحبت از سری بازی‌های UFC است که البته هرگز رسما تایید نشده. علاوه بر این صحبت‌هایی از خانواده Fight Night (بوکس) و PGA Tour (گلف) نیز شنیده می‌شود.

بیشتر بخوانید:

یکی از عناوینی که البته در لیست الکترونیک آرتز دیده نشد و صحبتی از آن هم به میان نیامده، نسخه جدید NBA Live است. آینده این فرنچایز هنوز در هاله‌ای از ابهام قرار دارد، هرچند که ویلسون در بخشی از گفت‌و‌گوی خود در گزارش مالی جدید به «رابطه خوبش با NBA» اشاره کرد. همانطور که می‌دانید NBA Live 20 کنسل شد، اما حال باید دید آیا نسخه جدیدی برای کنسول‌های نسل آینده ساخته و منتشر خواهد شد یا خیر.

FIFA 21 هم مثل سنت همیشگی این فرنچایز در ماه سپتامبر سال جاری (شهریور – مهر) منتشر خواهد شد. به همین ترتیب احتمالا در این تاریخ شاهد انتشار نسخه‌های پی‌سی و نسل هشتمی آنها خواهیم بود، و بعد از عرضه ایکس باکس سری ایکس و پلی استیشن 5، نسخه نسل نهمی روانه بازار شد. دقیقا مشابه با اتفاقی که در آغاز نسل هشتم و FIFA 14 افتاد.


ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.