مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

آموزش ساخت کاردستی زیر لیوانی با وسایل ساده (عکس)

وسایل لازم

پارچه فوم در 3 رنگ زرد، سبز و آبی

مقوا برای الگو

پارچه نمدی سبز

قاب گلدوزی

سوزن و نخ

پارچه آستری

شیوه ساخت

مقوا را به شکل یک شش ضلعی منظم برش بزنید. سپس از هر دو رنگ فوم آبی و زرد تعداد 6 عدد و از رنگ سبز 7 عدد شش ضلعی برش بزنید.

پارچه ای را که برای آستری در نظر گرفته اید درون قاب یا همان کارگاه گلدوزی قرار دهید و کارگاه را محکم ببندید. یک عدد از 6 ضلعی های سبز را در مرکز دایره قرار دهید و به وسیله نخ و سوزن دور تا دور آن را به پارچه آستری کوک بزنید. در ردیف بعد هر کدام از ضلع های شش ضلعی را به ترتیب یک آبی و بعدی زرد قرار دهید و آن ها را بدوزید و ردیف سوم شش ضلعی های سبز را بین رنگ های آبی و زرد قرار دهید و بدوزید.

ساخت کاردستی،کاردستی زیر لیوانی

پارچه را از کارگاه آزاد کنید و اطراف شش ضلعی به دست آمده را برش بزنید. در قسمت زیر آن دو لایه لایی چسب مشکی و سفید پارچه ای با اتو بچسبانید.

کاردستی زیر لیوانی امروز در این مطلب قصد داریم به شما زیر لیوانی پازلی آموزش دهیم که در مهمانی هاخود از آن ها استفاده کنید و از وسیله های ساخت خود لذت ببرید. وسایل لازم پارچه فوم در 3 رنگ زرد، سبز و آبی مقوا برای الگو پارچه نمدی سبز قاب گلدوزی سوزن و نخ پارچه آستری شیوه ساخت مقوا را به شکل یک شش ضلعی منظم برش بزنید. سپس از هر دو رنگ فوم آبی و زرد تعداد 6 عدد و از رنگ سبز 7 عدد شش ضلعی برش بزنید. آموزش ساخت کاردستی زیر لیوانی متفاوت و زیبا با وسایل ساده پارچه ای را که برای آستری در نظر گرفته اید درون قاب یا همان کارگاه گلدوزی قرار دهید و کارگاه را محکم ببندید. یک عدد از 6 ضلعی های سبز را در مرکز دایره قرار دهید و به وسیله نخ و سوزن دور تا دور آن را به پارچه آستری کوک بزنید. در ردیف بعد هر کدام از ضلع های شش ضلعی را به ترتیب یک آبی و بعدی زرد قرار دهید و آن ها را بدوزید و ردیف سوم شش ضلعی های سبز را بین رنگ های آبی و زرد قرار دهید و بدوزید. آموزش ساخت کاردستی زیر لیوانی متفاوت و زیبا با وسایل ساده پارچه را از کارگاه آزاد کنید و اطراف شش ضلعی به دست آمده را برش بزنید. در قسمت زیر آن دو لایه لایی چسب مشکی و سفید پارچه ای با اتو بچسبانید. آموزش ساخت کاردستی زیر لیوانی متفاوت و زیبا با وسایل ساده برای زیباتر شدن کار آن را روی پارچه نمدی سبز قرار داده و ابتدا دور آن را محکم کوک بزنید. سپس اطراف آن را با یک حاشیه نیم سانتی برش بزنید. کاردستی زیر لیوانی زیبای شما آماده است. آموزش ساخت کاردستی زیر لیوانی متفاوت و زیبا با وسایل ساده در یک عصر دل انگیز از خلاقیت و ابتکار خود با خوردن یک فنجان چای داغ لذت ببرید. آموزش ساخت کاردستی زیر لیوانی متفاوت و زیبا با وسایل ساده نوجوان ها

برای زیباتر شدن کار آن را روی پارچه نمدی سبز قرار داده و ابتدا دور آن را محکم کوک بزنید. سپس اطراف آن را با یک حاشیه نیم سانتی برش بزنید. کاردستی زیر لیوانی زیبای شما آماده است.

در یک عصر دل انگیز از خلاقیت و ابتکار خود با خوردن یک فنجان چای داغ لذت ببرید.

ساخت کاردستی،کاردستی زیر لیوانی

منبع :نوجوان ها

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.