مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

جدیدترین ایده های مبلمان آبی کلاسیک: مبلمان به رنگ سال 2020

 مبلمان‌ها امروزه به یکی از اساسی‌ترین وسایل و اسباب خانه‌ها بدل شده‎‌اند. با توجه به اینکه بعد از معرفی رنگ سال ۲۰۲۰ افراد زیادی به دنبال تغییر مبلمان خانه به این رنگ خواهند بود ما در این مقاله از مجله صورتی‌ها قصد داریم تا ایده های مبلمان آبی کلاسیک برای خانه را معرفی کرده و به چند نکته مهم در نحوه چیدمان مبل برای هر چه بهتر شدن دکوراسیون منزل اشاره کنیم.

همچنین در انتها  یک گالری خیلی جذاب از جدید‌ترین مدل‌های مبلمان آبی کلاسیک نیز آماده کرده‌ایم که امیدوارم از تماشای آن لذت ببرید و ایده خوبی برای تزیین مبلمان منزلتان به دست آورید. همراه مجله صورتی‌ها باشید

مبلمان آبی کلاسیک

مبلمان آبی کلاسیک

چیدمان مبلمان در هر فضا و خانه‌ای بسیار متفاوت است. بر اساس نظر بسیاری از طراحان دکوراسیون داخلی برای اینکه بتوانید مبلمان منزلتان را به بهترین شکل بچینید نیاز به رعایت چند قانون ساده اما بسیار مهم است. در این مقاله از مجله صورتی‌ها ما علاوه بر بیان این قوانین به معرفی جدید‌ترین مدل مبلمان به رنگ سال ۲۰۲۰ خواهیم پرداخت تا شما عزیزان بتوانید در انتخاب و خرید مبلمان با مد روز جلو بروید.

جدیدترین مدل های مبل به رنگ آبی کلاسیک

مبلمان آبی کلاسیک

در تزیین مبلمان حتما یه نقطه را به عنوان نقطه کانونی در نظر بگیرید:

به این معنی که اگر خواستید یک اتاق مثل اتاق نشیمن را با مبل پر کنید حتما یک نقطه را به عنوان راس نواحی چینش انتخاب کنید و فاصله مبل‌ها از هم را به این نقطه بسنجید.

فاصله مبل از دیوار

مبل‌ها را به دیوارها نچسبانید:

طراحان با چسباندن مبل‌ها به دیوار بسیار مخالف هستند. آن‌ها به هیچ وجه اجازه نمی‌دهند که مبل‌ها به دیوار خیلی نزدیک شوند. به عقیده آن‌ها ایجاد فضای خالی بین مبل و دیوار باعث بزرگتر دیده شدن محل مورد نظر خواهد شد.

کنار هم قرار گرفتن مبل ها

نحوه قرار گرفتن مبل‌ها در کنار یا مقابل هم:

طراحان دکوراسیون داخلی می‌گویند: مبل‌ها نباید مانعی برای ایجاد ارتباط بین افراد باشند. به این معنی که شما باید مبل‌ها را به گونه‌ای بچینید که بدون نیاز به چرخش گردن و هر عمل دیگری طرف مقابل را ببینید. ایده آل ترین حالت ممکن برای پدید آمدن چنین صحنه‌ای چیدن مبل‌ها روبه روی هم است.

ایده مبلمان به رنگ آبی کلاسیک

فاصله مبل از هم

ترافیک و عبور و مرور افراد در خانه را در نظر بگیرید:

شما نباید مبل‌ها را به گونه‌ای بچینید که مانع رفت و آمد افراد شود. بلکه در بین مبل‌ها حتما فضای کافی برای عبور حداقل یک فرد بالغ را در نظر بگیرید.

ابعاد فرش زیر مبل

از فرش با ابعاد مناسب استفاده کنید:

اگر دوست دارید که از کف پوش یا فرش در زیر مبلمان استفاده کنید حتما باید اندازه آن را اصولی در نظر بگیرید. مبل‌ها نباید خیلی زیاد روی فرش قرار بگیرند یا اینکه فرش نباید چنان کوچک باشد که با لبه‌های مبل فاصله زیادی پیدا کند.

از نورگیر بودن محل استفاده کنید:

از نورگیر بودن محل استفاده کنید:

اگر داخل اتاق شما یک پنجره با نورگیری بالایی قرار دارد حتما از آن به خوبی استفاده کنید و این امکان را به هیچ وجه از دست ندهید. اگر اتاق شما نیز نور گیر نیست استفاده از یک لامپ یا چراخ بزرگ در پشت مبلمان حس و منظره بسیار عالی را پدید خواهد آورد.

مبلمان آبی کلاسیک

مبلمان آبی کلاسیک

مبل کلاسیک آبی

مبل کلاسیک آبی

مبلمان رنگ سال ۲۰۲۰

مبلمان رنگ سال2020

جدیدترین مدل مبلمان به رنگ سال

جدیدترین مدل مبلمان به رنگ سال

مبلمان به رنگ سال

مبلمان به رنگ سال

مبل آبی کلاسیک

مبل آبی کلاسیک

دیزان داخلی با مبلمان

دیزان داخلی با مبلمان

مبلمان با رنگ سال ۲۰۲۰

مبلمان با رنگ سال 99

به نظر شما باید به چه نکات دیگری در چیدمان مبل توجه داشت که ما به آن اشاره نکردیم؟

منبع: thespruce

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.