مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

هدیه برای خانم ها – رازهای انتخاب یک هدیه خاص برای خانم ها را یاد بگیرید

بهترین هدیه برای همسرم یا زنی که دوستش دارم چیست؟ این سوالی است که خیلی از مردان پیش از خریدن کادوی روز زن یا کادوی روز تولد از خودشان می‌پرسند. انتخاب یک هدیه‌ی خاص برای خانم‌ها نیاز به دانستن چند نکته دارد. ما این نکات را با توصیه‌هایی برای خرید بهترین هدیه برای خانم‌ها همراه کرده‌ایم. امیدواریم این راهنمای خرید به کارتان بیاید.

بهترین هدیه برای خانم‌ها همیشه یک چیز نیست

از همین ابتدای کار یک نکته‌ی اساسی را به خاطر داشته باشید؛ بهترین هدیه تعریف ثابتی ندارد و ممکن است معنی آن از یک زن تا زن دیگر فرق کند. برای همین لازم است اول از همه نسبت به طرف مقابتان شناخت کافی داشته باشید و روی جزئیات رفتار او تمرکز کنید.

همسر یا نامزدتان چه جور زنی است؟ از آن‌هایی است که با یک شاخه گل ذوق می‌کنند یا آن‌هایی که از مرد زندگی‌اشان توقع دارند علاقه‌اش را با هدیه‌های نفیس نشان بدهد؟ روحیه‌اش هنری است یا اصولا به سادگی علاقه دارد؟ به جزئیات توجه می‌کند یا نه؟

جواب هر کدام از این سوال‌ها اولین قدم در خرید بهترین هدیه برای خانم‌ها است.

به نیازهایش توجه کنید

وقتی می‌خواهید علاقه‌اتان را با خرید هدیه نشان بدهید، قبل از هیجان‌زده شدن از خودتان بپرسید اخیرا نکته‌ای بین حرف‌های طرف مقابلتان شنیده‌اید که غیرمستقیم باخبرتان کرده باشد او به چیزی نیاز دارد یا نه.

اگر جواب مثبت بود خرید وسیله‌ی مورد نیاز او را در اولویت قرار دهید. اگر منفی بود توجهتان را به ادامه‌ی مطلب جلب می‌کنیم!

گل و شکلات فراموش نشود

هر هدیه‌ای که می‌خرید یادتان باشد موقعیت‌های رسمی، آداب و تشریفات خاص خودشان را دارند.

به هیچ وجه قید جعبه‌ی کادوی شکیل، گل و شکلات را نزنید. جلوه‌ای که این جزئیات به هدیه‌ی شما می‌دهند دست کمی از ارزش هدیه‌ی اصلی ندارد.

هدیه خاص برای خانم ها

یادتان باشد هیچ وقت هدیه‌ی زن زندگی‌اتان را بدون کادو یا بسته‌بندی زیبا به او ندهید. اگر چنین کاری کنید شک نکنید که او تنها یک پیام دریافت می‌کند: «حتی آنقدر ارزش نداشته‌ای که برایت وقت بگذارم و ظاهر هدیه را زیبا کنم.»

احتمالش زیاد است که این حرکت در دنیای مردانه معنی بدی نداشته باشد اما برای زنان به معنی بستن شمشیر از رو است.

بهترین هدیه برای خانم‌ها وقتی که جدی هستید

وقتی نیت دارید برای یک موقعیت خاص هدیه بدهید به بهترین‌ها فکر کنید. اولین پیشنهادی که می‌تواند اغلب زنان را خوشحال کند زیورآلات با ارزش، ترجیحا از جنس طلا است.

فراموش نکنید این مساله هیچ ربطی به باورهای عامیانه‌ای ندارد که بر اساس آن‌ها اگر زنی از گرفتن هدیه‌های گران‌قیمت خوشحال شد موجودی پول‌دوست است. مساله این است که زنان دوست دارند مرد زندگی‌اشان برایشان سنگ تمام بگذارد و شاید هیج چیز به اندازه‌ی زیورآلات با ارزش نتواند نشان دهد که مردشان واقعا به آن‌ها توجه دارد.

هدیه تولد برای خانم ها

سراغ مدل‌های جدیدی بروید که طراحی مدرن دارند. برای مثال دستبندهای چرمی با یک قطعه طلا می‌توانند هدیه‌ای باشند که زنان امروزی می‌پسندند و در عین حال می‌توانند همه جا همراه داشته باشند و شما را به خاطر بیاورند.

قانون عطر خاطره‌انگیز

یکی دیگر از هدیه‌هایی که می‌تواند برای همسر یا نامزدتان شیرین باشد و با هر بار استفاده، شما را یاد او بیاورد عطر است.

سعی کنید سلیقه‌ی او در مورد انتخاب عطرها را پیدا کنید. ببینید بیشتر عطر گل‌ها را دوست دارد یا عطر خوراکی‌ها را می‌پسندد. بوی شیرین را ترجیح می‌دهد یا تلخ؟ عطر گرم می‌زند یا عطر سرد؟ جواب این سه سوال شما را به یک دیدگاه کلی می‌رساند که می‌تواند به خرید یک عطر شیک زنانه به عنوان بهترین هدیه منجر شود.

کادو برای خانم ها

پیشنهاد می‌کنیم خرید اینترنتی را در این مورد به خرید حضوری ترجیح بدهید. فروشگاه‌های اینترنتی اغلب جزئیات کاملی درباره‌ی بوی عطر و نت‌های آن می‌نویسند و ضمانت تعویض هم دارند؛ اتفاقی که در فروشگاه‌های حضوری نمی‌افتد.

بهترین هدیه برای خانم‌ها وقتی در مراحل آشنایی به سر می‌برید

یکی از سوال‌های مردانی که تازه در مراحل آشنایی و خواستگاری هستند این است که اگر در این مراحل باشیم اما هنوز چیزی قطعی نشده باشد و در عین حال مناسبتی خاص مثل عید یا جشن تولد پیش بیاید باید چه کار کنیم؟

مسلما نباید به بهانه‌ی این که هنوز چیزی معلوم نیست قید هدیه دادن را بزنید. اگر یک درصد هم احتمال می‌دهید در آینده‌ی نزدیک این آشنایی به نامزدی بینجامد حتما هدیه بگیرید.

این هدیه بهتر است طلا یا عطر نباشد. اولی زیادی رسمی و جدی است و دومی نیاز به شناخت دقیق سلیقه دارد و در عین حال بیش از حد صمیمی است.

می‌توانید به جای این دو سراغ خرید کیف زنانه‌ چرم بروید، یک شال یا روسری نفیس هدیه کنید یا ست کیف پول و کیف آرایشی بخرید.

کیف چرمی قرمز

در نهایت هر کاری می‌کنید بکنید اما بهانه نیاورید. این بهانه جز امتیاز منفی چیزی برایتان ندارد.

چیزهایی که نباید هدیه بدهید

یکی از بدترین انتخاب‌هایی که می‌توانید بکنید این است که وسایل خانه یا آشپزخانه را به همسرتان هدیه دهید. هیچ وقت مرتکب چنین اشتباهی نشوید؛ شما قرار است به همسرتان هدیه بدهید نه به خانه‌اتان.

اگر از سایز همسر یا نامزدتان مطمئن نیستید سراغ چیزهایی که سایزبندی دارند هم نروید. مثلا خرید کفش ایده‌ی چندان جذابی برای موقعیت خاص نیست. لباس‌های ساده مثل پلیور یا شومیز هم بیش از اندازه خشک و خالی هستند و به درد موقعیت‌های معمولی‌ می‌خورند.

زیورآلات بدلی را هم کنار بگذارید و تنها وقتی سراغشان بروید که دوست دارید بی‌بهانه یاد همسرتان بیاورید که دوستش دارید و به فکرش هستید. ساعت هم می‌تواند ایده‌ی خوبی باشد اما یادتان باشد ساعت در مفهوم خودش جدیت را پنهان کرده و شاید این جدیت در موقعیت‌های عاشقانه برای هر کسی خوشایند نباشد.

یکی دیگر از ایده‌هایی که بهتر است در موقعیت‌های عاشقانه و مناسبت‌های خاص سراغ آن نروید کتاب است. کتاب می‌تواند در یک موقعیت ساده خیلی خوشحال کننده باشد اما در یک رابطه‌ی عاشقانه احتمالا برعکس عمل می‌کند!

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.