مجله اینترنتی انعکاس
مطالب جذاب وخواندنی وب

گندمی ها چه لباسی بپوشند

آیا می‌دانید بهترین رنگ لباس برای پوست گندمی یا سبزه کدام است؟ یا رنگ لباس مناسب برای پوست روشن چیست؟ همه‌ی ما گاهی در تله‌ی انتخاب رنگ اشتباه می‌افتیم. فکر می‌کنیم یک رنگ مد سال است، برای دیگری شیک و زیبا به نظر می‌رسد یا از دور خوب دیده می‌شود، اما وقتی خرید می‌کنیم، همان رنگ و همان لباس ناامیدمان می‌کند.

یا خیلی مواقع وقتی متوجه اهمیت انتخاب لباس بر اساس رنگ پوست می‌شوید که یک لباس، درست مشابه همان لباسی که تن بازیگر مورد علاقه‌اتان دیده بودید را پوشیده‌اید و بر خلاف انتظارتان به نظر افتضاح می‌رسد!

برای این که وقت و پولتان را برای خرید لباس اشتباه هدر ندهید و انتخاب رنگ لباس کابوس شبانه‌ی شما نشود، این راهنما را تا آخر بخوانید!

اولین گام برای انتخاب لباس بر اساس رنگ پوست

  • برای چند لحظه بی‌خیال رنگ مد سال و حتی رنگ‌های مورد علاقه‌اتان شوید!
  • به ساعد خود نگاه کنید تا بتوانید تشخیص دهید شما رنگ پوست روشن، گندمی، سبزه یا تیره دارید.

انواع رنگ پوست

بهترین رنگ لباس برای پوست روشن

موهای شما باید نارنجی، بلوند یا قهوه‌ای باشد و معمولا دلتان می‌خواهد کمی آفتاب بگیرید و تیره شوید. بهترین رنگ لباس برای پوست روشن رنگ‌هایی است که با پوست تضاد و کنتراست ایجاد می‌کند.

این رنگ‌ها را بپوشید

برای انتخاب لباس مناسب رنگ پوست روشن سراغ سایه‌های تیره در رنگ‌های طوسی، قهوه‌ای، زرشکی، سبز، سرمه‌ای و آبی پررنگ بروید.

این رنگ‌ها را نپوشید

رنگ‌های طبیعی و روشن و همچنین رنگ‌های پاستلی، انتخاب‌های مناسبی برای پوست روشن نیستند. این رنگ‌ها، پوست شما را روشن‌تر نشان می‌دهند و نباید آن‌ها را بپوشید!

به جای سفید، بژ روشن و طوسی، لباس هایی با رنگ‌های شنی، شتری، خاکی و طوسی تیره انتخاب کنید.

بهترین رنگ لباس برای پوست گندمی و سبزه

پوست‌های گندمی و سبزه معمولا رنگ گرمی دارند. اگر سبزه باشید آفتاب‌سوختگی را تجربه نمی‌کنید و به‌راحتی می‌توانید خود را برنزه کنید. اگر این طور است دست شما برای انتخاب رنگ لباس بازتر خواهد بود.

این رنگ‌ها را بپوشید

برای تابستان یا سر تا پا سفید بپوشید یا رنگ‌های روشن طبیعی را با هم ترکیب کنید. بیشتر رنگ‌ها می‌توانند برای پوست شما مناسب باشند.

اما اگر دنبال بهترین رنگ لباس برای پوست گندمی هستید و انتخاب مطمئن‌تری می‌خواهید به شما توصیه می‌کنیم به جای تناژ معمولی از یک رنگ، یا تناژهای تیره‌تر را انتخاب کنید یا تناژهای روشن‌تر.

مثلا به جای یک تی شرت شنی رنگ، بژ روشن بپوشید یا به جای پیراهن مردانه با رنگ موشی سراغ رنگ بنفش بروید.

این رنگ‌ها را نپوشید

به این دلیل که احتمالا پوست شما هاله‌ای از رنگ‌های زرد و سبز را در خود دارد بهتر است، از این دو رنگ حداقل در مورد لباس‌هایی که به صورتتان نزدیک است، استفاده نکنید.

رنگ‌هایی مثل سبز زیتونی، زرد خردلی، سبز پسته‌ای و کاراملی را که درست مشابه رنگ پوست شما هستند، به ویژه در موقعیت‌های رسمی، نپوشید. این رنگ‌ها شما را برهنه نشان می‌دهند!

بهترین رنگ لباس برای پوست تیره

افرادی که پوست تیره دارند، درست مشابه کسانی که سبزه‌اند، می‎توانند بیشتر رنگ‌ها را بدون دردسر بپوشند.

این رنگ‌ها را بپوشید

با رنگ پوست تیره دنیا روی خوش به شما نشان می‌دهد، هر رنگی دلتان می‌خواهد بپوشید؛ تنها این نکته را در نظر بگیرید که اگر رنگ‌های روشن و خیره‌کننده‌ای مثل سبزآبی یا آبی فیروزه‌ای می‌پوشید در بخش دیگری از لباس‌ها آن را با یک رنگ تیره متعادل کنید.

این رنگ‌ها را نپوشید

اگر قرار باشد یک رنگ را نپوشید، آن رنگ، قهوه‌ای است. شباهت زیاد قهوه‌ای به رنگ پوست شما آن را برایتان نامناسب می‌کند.

همچنین برخلاف اکثر مردان که یک دست کت و شلوار مشکی یا سرمه‌ای دارند و این دو رنگ را به نوعی در استایل رسمی جای می‌دهند، بهتر است شما استفاده از آن‌ها را به حداقل برسانید.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.